Bed and Breakfast Corte Capannette

6 reviews over Bed and Breakfast Corte Capannette in het Nederlands

Ideale tussenstop

Louis en Diana
8-11-2015

Een heerlijk verblijf in een zeer rustig gebied. Een geweldige gastvrouw die je verwend met een lekker ontbijt en je graag informatie geeft over het gebied. De kamer en badkamer zijn netjes en schoon. Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend!

Landelijk-Rustig-Erg mooi van binnen

fam_moen
15-9-2014

Rusige landelijke ligging. Uitzicht over landerijen en doorgaande weg. Omgeving is zeer rustig. Agrarische omgeving. Louise en Virgilio zijn behulpzame en zeer gastvrije mensen. In de ochtend serveren zij een uitgebreid ontbijt. Eigen gebakken brood- yoghurt - muesli- cake/taart-sap-koffie/thee-vers fruit- diverse soorten vleeswaren en kaas. Je krijgt heel veel voor weinig geld. Voor lunch en diner zijn er voldoende gelegenheden op minder dan 5 km. afstand. Er is hier weinig toerisme, je kan hier eten voor italiaanse prijzen. De kamers hebben een eigen aparte badkamer met douche en wc, tv, airco, koelkastje , luiken en horren. De kamers zijn super schoon en elke dag schone handdoeken.

leven als god in Italie.

R. Timmers
31-8-2014

Dit is een heerlijke plek om te verblijven als je echt verwend wilt worden! De gastvrijheid van de eigenaars is bijna onbegrensd. Elke ochtend een fantastisch uitgebreid ontbijt met allerlei heerlijke zelf gebakken lekkernijen. De locatie is TOP. Verona en het Gardameer binnen 20 minuten te bereiken. ook Venetië is dichtbij. En als je een echt Italiaanse stad wilt zien is Mantova een aanrader. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en de lieve gastvrouw en -heer zullen er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Service zoals wij het nog nooit tegen zijn gekomen.

Erg leuke plek,

b.a.
11-8-2014

In 2008 zijn wij hier toevallig terecht gekomen als overnachtingsadres van Oostenrijk naar het Comomeer. Zeer gastvrij en vriendelijke eigenaars (Nederlandse vrouw met Italiaanse man). 's Avonds lekker met een wijntje met de eigenaren op het terrasje zitten praten, erg gezellig.

Kamers zijn netjes en het ontbijt is uitmuntend.

Kinderen vonden het fantastisch in het veld en in de schuur.

Jammer dat we maar 1 nachtje konden blijven.

Fijn overnachtingsadres

Kim
26-9-2012

Op weg naar Rome hebben wij hier één nacht verbleven. Zeer vriendelijke ontvangst door de Italiaanse gastheer die ons met handen en voeten goed heeft geadviseerd over een goed restaurant waar we 's avonds wat konden eten. De (Nederlandse) gastvrouw was ook heel vriendelijk. Mooie kamer en badkamer en een goed ontbijt en dat voor maar € 60.

Helemaal goed!

Gonnie
30-7-2012

We hebben hier nu 2 x op doorreis overnacht, onze algemene indruk is heel goed, van de omgeving weten we niet zo veel. Het is een B & B dus alleen ontbijt, in de buurt kun je heel goed en voordelig eten. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam. De taal is Ned/It.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Corte Capannette in Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Corte Capannette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.