ItaliëVenetoVeronaCampings VeronaCamping Castel San Pietro

6.9VoldoendeScore uit 16 reviews
  • 5.4Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

17 Reviews over Castel San Pietro

• 3Wilfried10-06-2018

Nooit meer

Goede ligging om Verona te bezoeken en daarmee is alles gezegd. De naam camping niet waard, erbarmelijk sanitair niet meer van deze tijd, super kleine plaatsen voor campers en niet mogelijk luifel open te zetten of stoeltjes buiten te zetten. En dan hebben we nog de prijs we hebben voor camper en 2 personen voor 1 nacht in juni 46€ moeten betalen en dat is zeker buiten proportie gezien de accommodatie. Samengevat voor bezoek Verona ok maar niet om meerdere dagen te verblijven en gebruik uw eigen sanitair

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Wilma Pols31-05-2014

Supercamping!!

Nog nooit zo'n leuke camping gehad: allemaal intieme plaatsen met binnenplaatsjes waar je kunt schuilen voor de regen, en veel mogelijkheden om je eigen dingen te doen: eten op het terras van het restaurant, eten meenemen vanuit het restaurant, of op het terras van dat restaurant jeeigen potje koken, alles kan en de sfeer is superrelaxt. Lopend de stad inkunnen was ook erg fijn. Personeel was zeer voorkomend en vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Ineke09-05-2014

prachtig

mooie camping, super lieve mensen, heel behulpzaam en zorgvuldig

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Fred13-08-2013

Echte stadscamping

Erbarmelijk sanitair, heel kleine plaatsen, sowieso geen caravans, alleen tentjes en campers! Voor 1 dag nog net te doen!

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10Péťa09-08-2013

nádherné prostředí

V kempu jsme byli/ přespali/ již podruhé.Je to krásný kemp téměř v centru Verony,místa pro stany ,jsou oddělena zelení takže soukromí pro každého,na svahu,kde rostou oleandry a olivovníky,zkrátka paráda,Výhled od restaurace na Veronu a okolní svahy,Kemp není zcela luxusní,ale nám všem se moc líbil.Do centra pár minut.P.Š

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Esther 02-08-2013

Prima ligging voor bezoek Verona

De camping is als gezegd gelegen op een berg en om die reden niet overal even makkelijk te bereiken.krappe plaatsjes.vriendelijke mensen bij receptie en bar. Wij stonden op het laagste deel via een weg buiten de camping te bereiken achter een hek waar je een sleutel van krijgt.hier kon de auto wel vlakbij de plek staan, had wel wat moeite om omhoog te rijden, maar altijd wel iemand om even te helpen.Heel veel schaduw en erg rustig.wij stonden daar met 4 andere tenten half juli.Je loopt zo de stad in en dat is het grootste pluspunt van deze camping. Sanitair was matig, maar schoon.schuifdeuren die niet allemaal op slot kunnen.Deze camping heeft echt wel wat en de stad is prachtig. Laat de negatieve verhalen je niet weerhouden om een paar nachten te verblijven.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4van veen23-10-2012

niet aan te raden!!!

zeer mooie ligging en mooi uitzicht, daar is alles mee gezegd. de staanplaatsen zijn veel te klein zelfs als je een trekkerstent hebt kan je er amper omheen lopen. er is maar 1 stroompunt om je mobiel op te laden of water te koken.de terrascamping ligt zo schuin dat je met de auto een aanloop moet nemen om weer boven te komen menig auto glijd weer naar beneden, de auto mag niet bij de tent staan en staat buiten onbewaakt op straat.we zagen mensen steeds heen en weer lopen (schuin) om tent en spullen naar de auto te brengen. wij hadden een plaats gekregen voor de kleine camper waarbij we niet meer uit konden stappen en de buurman camper niet meer van zijn plek kon.na enig aandringen kregen wij een iets grotere plek maar je stoeltjes pasten er niet meer naast.daarna bleek er ook geen stroom te zijn.prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6L. vd Heijden09-08-2012

Uitzicht maakt veel goed

De camping heeft een prachtig uitzicht op Verona, is verder moeilijk begaanbaar voor mensen die slecht te been zijn. Het Sanitair is minimaal en het is jammer dat je niet mag koken op je eigen plek. (dit kan wel op een gezamenlijk terras). S'avonds rustig en veilig. Wij hadden een plek onder een druivenstronk waar snachts ratten hun toegang tot de camping maakten... maar nogmaals het uitzicht over Verona en de relaxte sfeer maakt veel goed. Prima voor een paar dagen.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Thomas11-09-2011

Viel Charme

Tolle, einmalige Lage. Ein Platz mit einem wirklioch besonderem Flair. Sehr freundliches Personal. Seeehr einfache Sanitäranlagen

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Aldo van Broekhoven15-08-2011

Leukste stadscamping die we ooit hebben bezocht

Fantastische ligging, bij kasteel op heuvel aan rand Verona. Hippie-achtige eigenaren die erg vriendelijk zijn. Moeilijk bereikbaar voor caravans. Vooral geschiktt voor tentkampeerders. Park-/tuinachtige opzet. Veel schaduw. Sanitair is oud maar wordt wel regelmatig schoongemaakt. Geen zwembad.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair