Appartement Casa Vacanze Antiche Terre

Appartement Casa Vacanze Antiche Terre

Appartement

1 review over Appartement Casa Vacanze Antiche Terre in het Nederlands

Wat een schitterend appartement!

Boerman
7-3-2013

Dit appartement is echt zijn geld waard. Ontzettend ruim en goed ingericht. Van de stijl moet je houden, maar er is erg veel aandacht aan besteed. Alles is ook erg schoon, en de eigenaren zijn ontzettend aardig. Er lagen zelfs wat folders in het appartement en zelfs wat verpakte cakejes en ander eten om (gratis) te mee te nemen. Wij hadden bovendien het geluk dat we het appartement voor onszelf hadden, het kan namelijk zijn dat ook de andere kamer in het appartement bezet is (elke kamer heeft gewoon een eigen slot). Ook dan is er genoeg ruimte, maar zal je het appartement met 2 andere mensen moeten delen. Maar zelfs in het hoogseizoen hoeft dit dus niet het geval te zijn. Echt een appartement om aan te raden!

Gereisd Met partner in juli 2012

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Casa Vacanze Antiche Terre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vacanze Antiche Terre in Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vacanze Antiche Terre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.