Arena di Verona

8.6Fantastisch

1.1km van centrum

• 9Ulrica19-09-2018

Een belevenis

De Arena is zeker een bezoekje waard. Hou je niet van opera? Doe dan de tour ín de Arena. Hou je wel van opera? Ga! De sfeer is onbetaalbaar en de akoestiek fantastisch.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Laura199809-09-2015

Absolute aanrader!

Koop een kaartje voor ongeveer €23 voor de bovenste stenen rijen, dus zonder vaste stoel. Daar geniet je het meest van de vrije sfeer met prachtig uitzicht en idem geluid. De beleving bovenaan is wat je eens beleeft moet hebben!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10michel16-08-2015

Indrukwekkend

We waren al in Pula (Kroatië) geweest en daar staat ook een hele grote Amphitheater, we wisten dat deze in Verona nog groter zou zijn en dat de grootste in Rome staat. Maar toen we eenmaal het plein opkwam kon je de omvang goed zien, wat een groot en schitterend gebouw.

We waren daar in het hoofdseizoen dus druk en heel warm, het was rond 10 uur in de ochtend al rond de 36ºC.

augustus 2015

• 7jacqueline22-06-2015

Arena waar concerten worden gegeven

In de middag bezocht. Wel mooi, maar we vonden het niet spectaculair. In de avond naar een concert, gewoon de goedkoopste plekken. Een belevenis op zich.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7Michel30-07-2014

Zien gaan

Leuk , maar probeer een voorstelling te zien

juli 2014

• 10Jan05-07-2014

overweldigende Aïda

ondanks regenstart, waardoor opvoering pas half elf begon, erg genoten van prima zangers in moderne enscenering. in opera seizoen staat hele arena vol en is een bezichtiging minder aan te bevelen, maar nog altijd zie een intact amphi theater uit de eerste eeuw.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Marc22-05-2014

oud oud en nog eens oud

Zeer goed bewaarde Arena. Helaas was de rij bij de kassa te lang om het van binnen te bezichtigen.

Gereisd met partner in januari 2004

• 10alfredo freda02-04-2014

magica

centro di storia cultura arte musica.bella.ben tenuta.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8marja van kaam17-09-2013

arena

geweldige belevenis, ook al houd je niet van opera, moet je gewoon een keer meegemaakt hebben

augustus 2013

• 10Truus Fleuren16-09-2013

opera Verdi

het is onvergetelijk om een opera van Verdi in deze Arena te gaan zien. Absoluut een must.

Gereisd met vrienden in juni 2013

10 van de 43 reviews gezien