ItaliëVenetoVenetiëCampings VenetiëCamping Village Alba d'Oro

7.4GoedScore uit 8 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over Village Alba d'Oro

• 5estervlindertje24-08-2010

Duur + veel geluidsoverlast

We hebben deze zomer in augustus 5 dagen op deze camping gestaan. Het is niet echt goed bevallen. De camping ligt echt aan de landingsbaan en je wordt 's morgens vroeg gewekt door het geluid van opstijgende vliegtuigen. Als je lekker voor je tent zit, kun je echt geen gesprek meer voeren als er weer zo'n vliegtuig overvliegt. Verder zijn er veel jongeren op de camping, op zich voor de jeugd leuk, maar soms niet echt bevorderlijk voor de rust. Het sanitair was dichtbij onze tent echt te smerig voor woorden, maar gelukkig als je iets verder liep was het wel in orde. Prima zwembad met jacuzzi's, maar ook hier weer geluidsoverlast door harde muziek. Veel ellende gehad met de (betaalde) pendelbus richting centrum met een bijzonder onbeschofte buschauffeur. Verder was de caming ook niet bepaald goedkoop: 2 personen ruim 31 euro per nacht. Wachttijden bij de receptie kunnen af en toe flink oplopen. Het enige voordeel van de camping is dat het handig is als je Venetie wil bezoeken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10gaetano pisulino16-08-2010

divertentissimo

non ho mai passato due giorni più divertenti, durante la giornata ho visitato venezia e di notte è sempre festa.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Jojanneke13-11-2009

Mooie Camping, zelfs voor niet kampeerliefhebbers

Ik ben in augustus 2009 4 dagen naar deze camping geweest. Ik heb daar met een vriendin verbleven in een chalet. Het chalet is klein maar netjes. Met 2 bedden, een eigen badkamer met douche, toilet en wastafel en een koelkast. Eigenlijk alles wat je nodig hebt. De camping wordt veelal bezocht door studenten van alle nationaliteiten die voornamelijk een rondreis maken door Europa. Deze camping ligt ook erg dichtbij Venetie zelf (namelijk aan de startbaan van de luchthaven Marco Polo) Hierdoor heb je wel iedere 10 minuten een opstijgend vliegtuig over je heen vliegen, maar daar wen je op een gegeven moment aan. De verbinding naar Venetie stad is erg goed. Verder maakt de camping gebruik van een pas waarmee je overal op de camping kunt betalen. Dit is heel handig. Zelf ben ik absoluut geen fan van kamperen, maar ik heb mij hier erg vermaakt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Davepluim23-10-2009

Prima Camping om Venetie te bezoeken.

Hebben op deze camping een bungalow gehuurd voor twee nachten wij waren op doorreis naar Griekenland. Allereerst heeft het een goede ligging om Venetie te bezoeken, je kan je auto laten staan en gebruik maken van de regelmatig rijdende shuttlebus. Ook als je met de Ferry overgaat naar Griekenland is het een goed bereikbaar tussenstop. Al met al voor ons was het een prima plek !!!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Inge24-12-2008

een redelijke camping

camping is erg geschikt als uitvalsbasis voor Venetie, maar niet om erg lang te vertoeven vonden wij.... we zijn dan ook richting bergen gegaan, Levico Therme.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Fajny kemping.24-08-2008

Bardzo fajny.

Bylismy na kempingu w drodze do Rzymu 2 noce i wracajac noc. Jezeli komus nie przeszkadzaja latajace - startujace samoloty( polozony blisko lotniska) to spokojnie moze odpoczac. samoloty dla naszych dzieci byly wielka atrakcja, a radoscia basen, z którego mozna korzystac chyba do 21- czysty. Kemping ma charakter raczej "przejazdowy", polozony jest przy ruchliwej trasie i na spacer nie bardzo da sie pójsc, szczególnie z dziecmi. Raczej trzeba samochodem. Mieszkajac tam zwi9edzilismy Wenecje, Padwe i okoliczne urocze miasteczka. Miesta namiotowe generalnie sa zacienione, kemping porosniety jest duzymi drzewami. Toalety moze nienajnowsze, ale czyste i zadbane- jest Pani, która ciagle sprzata. My bylismy w sierpniu 2008- na recepcji pracowala wakacyjnie przemila Pani z Polski. Pozostale osoby z obslugi tez sa bardzo symp Na terenier jest markecik, gdzie mozna kupic podstawowe, wazne rzeczy np preparat przeciwko komarom, jesli ktos zapomnial zabrac z Polski- niezbedny w weneckich klimatach.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Thierry LE DIVENACH19-08-2008

Bof Bof

Ce n'est pas facile de trouver un camping à Venise mais celui-là ne vaut vraiment que pour une nuit. Accueillent des cars entiers d'anglais, de japonais, etc. cependant la piscine est très bien (avec jacuzzi d'eau chaude). Au resto, les serveurs nous traitent comme à l'usine et le tout est ponctué du bruit infernal des avions qui décollent dès 7h00 du mat. Bref, c'est proche de Venise mais on le paye.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Fien Hauspie06-09-2006

Ideale camping om venetië te bezoeken met tent en auto. Op de camping zelf kun je ook een caravan of tent huren.

Shuttle -service: rijdt stipt (met airco) --> enkel hoogseizoen

Het zwembad is een aangename verkoeling

sanitair is niet zo goed onderhouden

vliegtuigen: dit hoor je wel, maar als je de camping gebruikt om venetië te bezoeken heb je er niet zoveel last van.

• 4Staat v/h sanitair

Camping Village Alba d'Oro info