Hotel Villa Rosa

ItaliëVenetoVenetië

7.7GoedScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Villa Rosa

• 7Olga05-09-2018

Good hotel for small money

Room was too small for two adults and two children, it also smelled wet. But it was very clean and cozy and in a good condition. And really Venician style! Breakfast was ok, but also nothing special. The hotel is not far from the railway station.

• 9Donnav10-11-2015

Goede ligging

De kamers zijn schoon, helaas was onze badkamer aan de kleine kant. Het ontbijt was prima, keuze uit verschillende soorten yoghurt, verschillende soorten broodjes en croissantjes. Beleg als kaas, ham en salami en zoete producten. Daarnaast was er ook fruit en verschillende bladerdeeghapjes.

De ligging is erg prettig, vlakbij het station en de bootstations. Het hotel ligt in een zeer rustige buurt, je loopt een drukke straat uit en staat midden in de rustige wijk waarin het hotel ligt. Het personeel is zeer vriendelijk. De WI-FI is erg snel.

Kortom, een prima hotel om te verblijven als je naar Venetië gaat!

• 8seip21-09-2014

prima hotel, uitstekende ligging

vlak bij het station (Venetie St. Lucia). Onze kamer was op een binnenplaats met stoelen en tafel waar we 's avonds nog gezellig van het mooie weer konden genieten.

• 8Miranda15-07-2014

Fijn hotel

Een goed hotel, ideaal gelegen in Venetië. Met je koffer is het makkelijk bereikbaar vanaf Piazzale Roma en je bent ook zo in de drukte van Venetië. De kamers zijn mooi ingericht en schoon. Ontbijt was eenvoudig en goed. Personeel was super vriendelijk. Enige nadeel was dat het gehorig was, maar dat zal ieder hotel in de stad zijn. Zeker een aanrader als je voor een leuke prijs een hotel wil in Venetië.

• 8Roberto08-08-2012

Leuk hotel, vlakbij de drukte van Venetie

Hotel villa rosa, is een klein maar heel leuk hotel. De kamers zijn netjes verzorgt. Alleen iets aan de kleine kant. Het ontbijt was lekker Italiaans. Het personeel was vriendelijk....! Als wij nog eens na Venetie gaan, dan gaan wij zeker terug naar dit hotel.

• 9Gwen16-10-2011

Heerlijk ontbijt!

Vriendelijke mensen aan de receptie. Bagage kan niet achter slot of grendel maar dit was nergens in Italië. Héél lekker ontbijt!! Een echte aanrader. Kamers zijn iets verouderd. Onze kluis werkte niet en het personeel was gaan zwemmen ... dus geen kluis voor ons. Als we terug naar Venetië gaan zal dit ons hotel terug worden.

• 8wilmi15-09-2010

aanrader

goede ligging van het hotel. je kan zelfs vanaf het treinstation lopen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet.

• 8BEHIELS TERRY20-06-2010

eenvoudig maar goed

goed hotel voor zijn prijs goede ligging goede bedden en proper eenvoudig ontbijt,

• 7Hetty Molleman26-07-2008

goed budget hotel

Eenvoudig hotel met een goede prijs kwaliteits verhouding Ligging centraal in Venetie vlak bij het station en op loopafstand van alle bezienswaardigheden in een leuke wijk. Kamers goed ingericht met airco. Ontbijt eenvoudig maar voldoende

• 7Hetty Molleman19-07-2008

Goed hotel

Dit eenvoudige hotel heeft een zeer goede prijs kwaliteits verhouding kamers zijn schoon en netjes eenvoudig ingericht maar met airco Het ontbijt is zeer eenvoudig, ligging hotel is uitstekend.

Hotel Villa Rosa info

Hotel type