Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Appartement Venice Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Venice Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Venice Resort in het Nederlands

Mooie, schone kamer

Cynthia
2-2-2014

Van de buitenkant lijkt het net een krottenwijk dus we vreesden het ergste. Gelukkig was dit absoluut niet het geval: de kamer was héél erg schoon, mooi ingericht en ruim. Het personeel dat ons naar de kamer had gebracht, was er vriendelijk en behulpzaam. Hij hielp ons met het dragen van onze koffer en hij nam zelfs geen fooi aan. We hadden wifi en een comfortabel bed. Verder was er nog een televisie. Wij hebben hier echter geen gebruik van gemaakt dus ik kan er niks over zeggen. Ontbijt is niet inbegrepen, maar niet al te ver lopen, zit een supermarkt. Kortom, een goed appartement om er te meerdere dagen te overnachten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Venice Resort in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Venice Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.