Tijdelijk €25 aanbetaling

Vanessa House

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Vanessa House voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 12 reviews

9.5FenomenaalScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

12 Reviews over Vanessa House

• 9Karin04-09-2018

Wij komen vast en zeker nog eens terug!

Bij Vanessa House hadden wij onze tussenstop op weg naar Kroatië. Wat een heerlijke B&B. Kosten noch moeite worden gespaard om het je naar de zin te maken. Elena is een schat!! Prachtige kamer, goed ontbijt met verse jam en cakes. Elena helpt je richting een echte tratorria waar je heerlijk kunt eten. 3 gangen, flesje wijn, drinken voor de kids voor € 45,-. Je zit dan wel tussen de rumoerige Italianen maar dat is juist leuk! Venetië was ook fantastisch!

• 10nanda07-08-2016

super b&b!

ik was er dit jaar in april al geweest, nu met mijn gezin. echt een top plek. super lieve mensen en heerlijk rustig. ontbijt is genieten!

• 10Bankies28-06-2016

In één woord Fantastisch!

We zijn met ons gezinnetje ( 2 volwassenen en één kind van 11 jaar) vorig jaar hier geweest. We hebben genoten. Vanessa heeft ons heerlijk in de watten gelegd. Wat een lieve vrouw. Ontzettend behulpzaam en lief. Onze zoon wilde niet eens naar Venetië, die wilde wel bij Vanessa blijven. Heerlijke grote tuin met zwembad. Ook hadden we elke ochtend een heerlijk ontbijt met elke dag verse jam en heerlijke taarten. Venetië is goed te bereiken met een bus. ( Bushalte 7 of 9 min lopen).Waar het best wel druk is in Venetië is het heerlijk rustig bij Vanessa. Voor Vanessa de complimentjes! Echt Top!

• 6Anoniem30-05-2016

Mooi, maar te ver van alles af

Het zwembad, de tuin en de kamer was prachtig! Als je een auto hebt is de locatie perfect. Het ontbijt was lekker met zelfgemaakte jams uit de tuin en zelfgebakken taart. Voor deze prijs een heel mooie locatie. Voor ons was de afstand naar Venetie te ver, met 2 kleine kindjes met de bus en ook nog een keer overstappen. Op de laatste dag hoorden we pas dat ze de gasten ook naar het station brachten in de ochtend. Ik had er op dag 1 naar gevraagd, maar ze zei dat we alleen met de bus konden, beetje jammer vond ik. Het buurtje is mooi, maar de route naar de bus is niet erg gezellig. Ik had graag van de bewoners gehoord waar een leuk restaurantje zit, maar ze waren niet zo spraakzaam. Jammer dat je niet wat drinken kunt halen als je aan het einde van de dag terugkomt of bijv. een flesje wijn kunt kopen, vooral omdat er in de omgeving niks te beleven valt.

• 10Jet22-04-2016

Geweldig

Vanessa house ligt in een rustige villa wijk. Grote tuin met een heerlijk zwembad en ligbedden. Wij hadden de familiekamer dus volop ruimte. Uitgebreid ontbijt met heerlijke cake door Elena zelf gebakken. Tip: eitje erbij! Niets is teveel voor Elena en haar man. Je merkt aan alles dat ze hun gasten het naar de zin willen maken.

• 10nanda19-04-2016

fantastische bed en breakfast

in 1 woord geweldig, echt een mooi plek om te verblijven. alles wat je van een bed en breakfast verwacht, persoonlijk contact, advies waar nodig en een heerlijk ontbijt.

• 9Leontien Daum08-06-2015

Geweldig B&B dichtbij Venetië

Wij hebben eind mei 2015 met 2 kleine kinderen in Vanessa House verbleven. We hebben het heerlijk gehad! De ruime tuin en het zwembad waren voor de kinderen ideaal. Het ontbijt was super, zoals eerder beschreven. Vanwege onze kinderen wilden wij niet in een krappe hotelkamer zitten in Venetië zelf. Dit B&B gaf ons voldoende ruimte en was ook nog goed betaalbaar. Bovendien zagen we in Venetië mensen met koffers sjouwen, trap op, trap af... dat kan een nadeel zijn als je in Venetië zelf overnacht!

• 10Sherly Vereecke26-01-2015

Schitterend !

Schitterend huis in een rustige buurt, prettig contrast met het drukke Venetië. Mooie kamer met klein keukentje is leuk als je met drie kinderen reist... Tweemaal per dag uiteten zou nogal duur zijn als je niets zelf kunt klaarmaken !!!! Lekker ontbijtbuffet en ondertussen wordt je kamer gepoetst en je bed opgemaakt. Elena en Moreno zijn heel behulpzame mensen die altijd voor je klaarstaan. Onze auto mocht zelfs op hun domein blijven staan terwijl we op cruise waren. Venetië makkelijk per bus bereikbaar, opstapplaats net om het hoekje. We waren het zwembad ook heel dankbaar in de tuin, heel plezant na een drukke dag in Venetië nog even in het zwembad plonzen, onze kinderen vonden het schitterend.... Heel hartelijke ontvangst !!! En traantjes bij het vertrek.....

• 10Huib van Rotterdam02-08-2014

Mooie villa in een prachtige omgeving

Een mooie villa gelegen in een mooie villawijk met een prachtige goed onderhouden tuin en zwembad. Top verblijf met een erg vriendelijke eigenaresse. Het ontbijt was ongeëvenaard. Heerlijke vijgenjam, sinas en peren uit eigen tuin. De bushalte (naar Venetië) is voor de deur.

• 10Mario Warnaar19-07-2014

De perfect B&B in Italië.

Een echte aanrader voor mensen die Venetië willen bezoeken. De B&B ligt in een rustige wijk, de kamer met balkon was netjes en had een ruime badkamer. Parkeren kan je op het terrein van de B&B. Het ontbijt wordt geserveerd in de tuin en is zeer uitgebreid. Naast de bekende zaken ook zelfgebakken taart en vruchtensappen.

Met de bus ben je in zo’n 30 á 40 minuten in Venetië. De eigenaren (Elena en Moreno) helpen je zelfs met het halen van de buskaartjes.

Bed & Breakfast Vanessa House info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    V. cavalieri di Vittorio Veneto, 3, 30030