Hotel Torino

ItaliëVenetoVenetië

8.8FantastischScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Torino

• 9muriel10-08-2021

top hotel op goede locatie in Venetie

Hotel op paar meter lopen van San Marco plein, ideaal!de kamer was geweldig, precies zoals de foto's. ruime kamer met groot tweepersoonsbed, 1 opklapbed en 1 bedbank. ideaal om er met twee kinderen in te slapen. ontbijt was geweldig, croissants muffins, broodjes, ei, yoghurt. de eigenaar rende haar benen uit haar lijf om het iedereen naar hun zin te maken. Ook heel behulpzaam met tips voor in de stad. hotel is een aanrader en zou zo weer boeken.

• 7Stridje20-08-2013

Goede ligging

2 Overnachtingen gehad op familiekamer. 2 persoon bed en stapelbed in nette vrij ruime kamer op de 1ste verdieping. Ligging erg centraal, en niet ver lopen vanaf water taxi met je koffers. Ontbijt ik zeer kleine ruimte, heerlijke koffie. Ze doen hun best, wij hebben geen klagen gehad. Vlak bij Marco plein.

• 8Blumblerose16-02-2013

Sympathique

Un conseil demandez une chambre à l'intérieur de l'hôtel principal. Nous étions dans un bâtiment sépare ce qui nous obligeait à sortir pour prendre notre petit déjeuner. Chambre très propre et fidèle aux photos du site, toutefois un peu sombre et avec une vie sur une petite ruelle. Personnel très gentil.

• 6W. Brouwer18-07-2012

Hotel Torino

Hotel Torino heeft een mooie website - dit geeft hoge verwachtingen. Verwachtingen worden niet waargemaakt. Absoluut geen 3 sterren hotel - 2 maximaal. Harde bedden. Geen uitzicht. Kleine kamer, kleine douche. Gevoel dat we in een ander hotel zijn onder gebracht. Receptie/bediening etc. uiterst vriendelijk/behulpzaam. Ontbijt was tegenvaller - moeste voortdurend vragen om aanvullingen. Ligging prima, maar zouden niet meer teruggaan naar dit hotel.

• 6Ellis15-09-2011

Viel ons wat tegen!

Het hotel viel ons een beetje tegen. Wij zaten ook in het bijgebouw en dat is geen luxe. (wat Tessa hieronder ook aangeeft klopt ook echt). Naar de kamer moesten we 72 traptreden (ook met koffers) op. Op de houte planken tegen het plafond lag idd een berg stof, bij ons was de douchekop lam, airco is geen airco te noemen en bedden waren hard. Laatste dag was het toiletpapier ook op en je gaat niet voor de lol (2x72 treden) op en neer. Verder was de ligging wel prima (in de buurt bij San Marco plein).

En ondanks er weinig tafeltjes stonden was het ontbijt wel goed. Ook geen breed assortiment maar voldoende. Maar ga je 1 nacht dan is het prima te doen maar ga niet uit van luxe.

• 5dre kerremans29-06-2011

één keer is voldoende

Hotel Torino bestaat uit twee gebouwen. Wij verbleven in het bijgebouw en dat viel wel tegen. Een oud gebouw in een klein vies steegje,wel dicht bij het centrum. Geen lift,de kamers klein en niet echt goed onderhouden. Het ontbijt in het hoofdgebouw viel best mee maar een veel te kleine eetruimte.De stralende zon eind maart maakte veel goed.Iets drinken op het San Marcoplein is (bijna) niet te betalen.Goed voor één keer.

• 3Tessa15-05-2011

Niet voor herhaling vatbaar!

Dit hotel in venetie bestaat uit meerdere gebouwen. Wij zaten in een bijgebouw in een donker steegje en moesten vier hoog met onze koffers zonder lift. De kamers waren klein, slecht ingericht met oud meubilair en het was erg stoffig. Het uitzicht was niet om over naar huis te schrijven en het eten was erg simpel en de eetruimte klein. Het hoofgebouw was iets 'beter' en daar werd ook het ontbijt geserveerd (dus een stukje lopen, niet fijn als het regent) Hoewel onze ervaring met het hotel erg slecht is, heeft het een goede ligging zo'n maximaal 10 minuten lopen van san marco plein.

• 9jean01-12-2009

fantastisch hotel in hartje Venetie

Heerlijk hotel. Mooie kamers in stijl, moderne badkamer en een prima service. Ontbijt prima verzorgd. Hotel is centraal gelegen in de wijk San Marco, binnen 5 minuten sta je op het San Marco plein. Een aanrader!

• 10Bride to be22-07-2009

Super romantisch hotel!

Geweldig hotel, gelegen in hartje centrum. De kamers zijn top, geheel ingericht in Venetiaanse stijl. Service van het personeel is ook prima.Erg leuk om hier bijv.je huewelijksfeest met familie en vrienden te vieren!

• 10Bride to be21-07-2009

Zeer romantisch hotelletje in hartje centrum!!

TOPHOTEL!!!Kamers zijn zeer stijlvol, in Venetiaanse stijl, ingericht. Badkamers zijn strak en modern. Service van het personeel is ook geweldig!Zeer geschikt om bijv.je huwelijk te vieren met vrienden en familie:-) onze touroperator had alles super geregeld!! In september gaan we weer terug!

Hotel Torino info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar