Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag6°3°

5 reviews over Hotel Scandinavia in het Nederlands

Centrale locatie & prima hotel

Mirjam
22-8-2009

Eenvoudig hotel aan een leuk plein in het centrum van Venetie. Wij hadden met een gezelschap van 6 personen de hele bovenst verdieping (totaal 3 kamers). Eén van de kamers had zelfs een klein balkonnetje. Het hotel heeft een leuke ontbijtruimte met uitzicht op het plein.

Gereisd met vrienden in december 2006
2008

heel goed hotel voor een stedentrip

Hans
27-9-2008

Wij verbleven 6 nachten in hotel Scandinavia. Het hotel ligt zeer gunstig t.o.v. de diverse bezienswaardigheden. De service is zeer vriendelijk. Ontbijtbuffet was voor ons toereikend. De kamer was goed, maar wij zaten in een kamer aan het plein en dan heb je wel veel geluid van buiten, zowel 's avonds laat als 's morgens vroeg. Dus hier kan oropax uitkomst geven (verkrijgbaar bij de aoptheek om de hoek!)

Gereisd met partner in september 2008

Verouderd hotel

Rachel
5-8-2008

Dringend aan vernieuwing toe, badkamer was smerig, en onder het tafellaken in de ontbijtruimte zat er schimmel.

Gereisd familie in augustus 2008

Erg aardig personeel

N. Sener
2-5-2008

Erg aardig personeel. Ligging is perfect. Ontbijt was erg matig.

Gereisd met partner in april 2008
2007

Ondanks het feit dat er een verbouwing was en één van de twee ramen/luiken geblokkeerd wast het een prachtige kamer met prachtig uitzicht. Het onbijt was mager en de koffie ronduit slecht(oploskoffie uit een machine). Toch lekker geslapen en prima uitvalspunt naar alle interessante punten zonder direct in de drukte te verkeren.

Gereisd met partner in december 2007

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandinavia in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandinavia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.