Hotel Saturnia/International

Hotel Saturnia/International
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Saturnia/International voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Saturnia/International in het Nederlands

We hebben het prima naar ons zin gehad in het hotel.

we hadden een prima 2persoonsbed. Badkamer met alles wat je nodig hebt.

Eten beneden in het restaurant is erg prijzig maar wel gezellig en leuk personeel.

Ook het personeel in het hotel zelf was vriendelijk en behulpzaam.

Heel aangenaam hotel

van Erkel
3-4-2011

Saturnia is een prettig hotel met prima ligging tussen Piazza S. Marco en Piazza S. Stefano. Kamers aan de voorkant zijn wat minder rustig, maar dit geeft van ca. 24:00-07:00 nauwelijks problemen als men met open venster slaapt. Het ontbijtbuffet is prima, echter het vlees, de kaas, yoghurt en sapjes worden niet gekoeld! De kamers zijn met oudere elementen ingericht, hetgeen de sfeer verhoogd. Schoonmaak ed is prima in orde. Gemakkelijk vanaf het bootstation San Marco te bereiken (uiteraard te voet). Vanaf het vliegveld hier uitstappen. Boottocht duurt 70 min, kost Eu 13 enkel of Eu 25 retour. Geen drank of toilet aan boord. Vanuit het hotel rechtsaf naar Piazza S. Stefano, Cafe Paolin heeft daar het beste ijs.

Kortom prima verblijf! Tip: maart is een prima maand om naar Venezia te gaan, gezellig en niet al te druk. Bovendien zijn de hotelprijzen dan nog aangenaam.

We hebben het heerlijk gehad in dit hotel. Perfecte locatie. Mensen van de receptie zijn heel vriendelijk en als je maar iets vraagt krijg je meteen een heel uitgebreide uitleg met ook nog tips. Super ontbijt. Goede kamers. Schoon.

2007

Heel prettige tijd gehad

Kathleen
26-8-2007

Heel prettige tijd gehad. Goede service, vriendelijk mensen. Ruimte kamers. En geweldig ontbijt!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturnia/International in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturnia/International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saturnia/International scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.