Hotel San Giorgio

ItaliëVenetoVenetië

7GoedScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7GoedScore uit 6 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over San Giorgio

• 7naam naam30-03-2013

hotel san giorgio

situation au calme, près de rialto et de san marco facile d'accès arret san angelo pour l'allilaguna chambre spacieuse , salle de bains ancienne à revoir, bon petit déjeuner

• 7L. de Bruin20-05-2010

Prima hotel in centrum

Het hotel ligt aan het eind van een rustig straatje nabij het centrum van Venetie. Je loopt de straat uit en de (nog niet hele erge) drukte in, zeg maar. Binnen 5 minuten ben je bij het San Marcoplein.

Service is fantastisch. Het personeel doet alles voor je! Kamers zijn klein en donker, wel Venetiaanse stijl. Uitzicht niet fantastisch. Je kijkt snel op een blinde muur of tegen een ander pand aan dat er kort op gebouwd is. Maar uitzicht vonden wij niet belangrijk, we waren alleen op de kamer om om te kleden en te slapen.

Ontbijt niet bijzonder uitgebreid, maar meer dan voldoende keus tussen broodjes, muesli, gevulde croissantjes, gebakjes. Verschillende soorten beleg, van zoet tot hartig. Ook lag er voldoende fruit en er waren toetjes. Diverse drankjes. Wij vonden het een prima hotel en zeker geschikt om nog eens terug te gaan!

Prijs/ kwaliteit ook goed als je bedenkt dat Venetie sowieso duur is en het gewoon een een prima hotel is, voor wie weinig eisen stelt. Geen lift.

• 7Maria20-07-2009

lastige start

Bij aankomst vertelde de eigenaar dat we overboekt waren. Hij wilde ons onderbrengen in een pension een paar straten verder op. We zijn wel met hem naar de kamer gaan kijken, maar gingen niet akkoord. Daarna had hij toch gewoon een kamer voor ons in zijn eigen hotel. Vreemd! Eenmaal op de kamer hadden we daar geen warm water. Kamermeisje en eigenaar kwamen kijken. Bleek ernstig probleem te zijn. Wij hebben de eigenaar achter gelaten met het warmwaterprobleem en zijn lekker aan onze eerste verkenning van Venetië begonnen. Toen we 's avonds terug kwamen op de kamer stond er een fles prosecco in een koeler op onze kamer te wachten. Als excuus voor de vervelende start. Excuus aanvaard en 4 heerlijke dagen in Venetië beleefd en verder een topverblijf gehad in dit kleine, knusse, gastvriendelijke hotelletje. (warmwaterprobleem was volgende dag helemaal opgelost)

• 7H. Meijer24-08-2008

Sfeervol en super centraal

Sfeervolle kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, heel centraal gelegen, prima ontbijt. Enig minpuntje was de badkamer, die was wel aan wat onderhoud toe (douchedeur stuk en plafond kon wel een likje verf gebruiken, alles werkte verder wel prima). Maar iedere dag was alles schoon en netjes op de kamer en stond de airco aan als je in je kamer kwam. Tip: neem de waterbus van Alilaguna van het vliegveld naar halte Sant Angelo, dat is 5 minuten lopen van het hotel!

• 7Jolanda25-09-2006

Hotel Giorgio is een heel mooi hotel, zijn er afgelopen zomer geweest. wel even zoeken, als je geen kaart hebt en je komt voor het eerst in Venetië, zal makkelijker zijn dat er een plattegrond bij de reispapieren zit, zodat je weet hoe je moet lopen. Dichtbij het San Marcoplein op 10 minuten loopafstand. Ontbijt is appart, wel lekker, maar ook simpel. Vriendelijke begroeting/gastvrij bij aankomst in het hotel, goede service. Voor de prijs is dit een goed hotel om te verblijven, er zijn wel duurdere hotels in Venetië.

• 7Sabine26-05-2006

Dit hotel ligt op ca. 10 minuten loopafstand van het San Marco Plein. Met andere woorden: in het centrum van Venetië. Hotel is eenvoudig en is écht 2 sterren waard. Kamers kunnen klein zijn, maar hebben wel alle faciliteiten die je nodig hebt. Verwacht geen mooie uitzichten, want die krijg je niet. Dode muur etc. Het ontbijtbuffet is karig, je hebt keus uit een paar broodjes en verpakte (!) croissants maar de eigenaar en zijn vrouw maken heerlijke eieren en pannenkoeken voor alle gasten klaar. Zeer vriendelijke mensen en mede vanwege de goede ligging zou ik hier weer terug komen. prijs/kwaliteit is moeilijk aan te geven. Italië is nl. aardig duur. Voor een 3/4 sterren hotel betaal je in Venetië flink meer. Ik ben zelf werkzaam op een reisburo en heb inmiddels al veel hotels in de wereld gezien. San Giorgio is een aanrader voor een paar nachten Venetië!

Hotel San Giorgio info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar