Hotel Russo Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Russo Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Russo Palace

• 2018
    7Bregt05-07-2018

Degelijk hotel met zeer goede ligging

We hadden een economy kamer geboekt, dus konden niet veel verwachten. De kamer was vrij ruim maar door de indeling toch krap. De airco kon door de hitte de kamer helaas niet goed afkoelen. Er waren echter een aantal zaken in minder goede staat, bijvoorbeeld het doek voor het dakraam. De wc stond ook te kort bij de lavabo waardoor ik niet kon gaan zitten. Enige optie was 's nachts het raam openzetten waardoor de muggen hun intrede konden maken. De minibar was ruim genoeg waardoor we ook onze gekochte drank konden koelen dus dat was zeer handig. Het personeel was heel vriendelijk en er was altijd iemand aanwezig aan de receptie. Al bij al was de kamer OK, goed genoeg voor een economy kamer waar we slechts enkele uren per dag verbleven.

Het ontbijt was vrij uitgebreid voor Italië. Hiermee konden we makkelijk door tot de namiddag. De ontbijtruimte buiten kon wel een opknapbeurt gebruiken.

De ligging van het hotel was super. Op 15 minuten ben je naar het publiek strand gewandeld. Op 10 minuten wandelen ligt het station waar je de boot kan pakken naar Venetie en omliggende eilanden. Er was ook een winkel op 5 minuten wandelen.

• 2017
    8Daley18-04-2017

Goed hotel prijs kwaliteit gezien in Venetië Lido

Venetie is DUUR! Hotels kunnen voor 3 nachten gauw €900 kosten. Lido ligt vlak naast Venetie en ook daar zijn hotels niet goedkoop. Echter zit Hotel Russo op 10 minuten van de vaporetti's af (het station waar de waterbussen komen) en is de prijs/kwaliteit hier goed. Verwacht voor €130,- per nacht geen tophotel. In sommige landen heb je een luxe hotel maar hier heb je een fijn, net hotel met goede service en ontbijt, echter ook niets luxe/bijzonders. Vanaf het station Lido is het amper een kwartier naar San Marco, het hoofdplein van Venetie. Erg goed te doen allemaal. Wij liepen door Venetie nog eens bij "gewone" hotelletjes te kijken hoe duur dat nou zou zijn en het goedkoopste was al €530,-. Denk niet dat je dan geen OV-passen hoeft te halen, die wil je alsnog indien je van alles om en rondom Venetie wil zien!! Dus of een hotel in een wat meer buitenwijk (bijv. Cannareggio) of Lido en dan met de ACTV (vaporetti's) Venetie verkennen. Was helemaal top! Je hoeft ook echt niet vlakbij San Marco te zitten want het is veel te leuk om door heel Venetie heen te lopen. Wij zijn wel 5 keer over San Marco gelopen, je bent in 20 minuten half Venetie door. Dus conclusie: Hotel Russo, goede prijs kwaliteit voor Venetiaanse begrippen, Service was uitstekend, uitgebreid ontbijt en je bent snel in centraal Venetie.

We hebben een aantal aanbieders voor Russo Palace voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Russo Palace