Hotel Palazzo Vitturi

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palazzo Vitturi voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Palazzo Vitturi

• 10Eline19-05-2018

Hele vriendelijke personeelsleden. Pal in het centrum, uitstekende ligging dus. Oud historisch romantisch gebouw met ruime lichtgevende kamers. Fantastisch!

• 10Maurits29-12-2016

Fantastisch hotel, prachtige suites

Prachtig authentiek hotel. Wij verbleven in een prachtige suite met een plafondfresco. Het geeft je het gevoel dat je in een echt paleis overnacht. Ontbijt was goed verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede ligging op 5 minuten van de Rialtobrug en St. Marcoplein. De tweede dag hebben we een uitstapje gemaakt naar Murano en werden we door een taxiboot van het hotel er naartoe gebracht en kregen we een rondleiding in een glasfabriek. Echt een aanrader als je lekker wilt genieten van Venetië.

• 9Tondat Martine31-05-2013

zeer goed hotel

Hotel was zeer goed, mooie kamers en een eenvoudig maar lekker ontbijt. De ligging was zeer goed en het personeel was vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar

• 9Seeuws-Tondat04-05-2013

mooi hotel

mooi en goed gelegen hotel, de kamers waren mooi en ruim. Het ontbijt was goed, vriendelijk personeel

• 8Jesper13-08-2008

Goed hotel met ruime kamers en goed ontbijt.

Goed hotel. Nette, moderne kamers met stevige bedden. Kamers in oude stijl met plafonds van 4 meter, geeft je echt het gevoel in Venetie te zijn. Het is een italiaans ontbijtbuffet (dus voor Nederlandse begrippen beperkt), waarbij je 2 broodjes krijgt p.p. Verder kun croissantjes, taart en fruit bij het buffet onbeperkt pakken. Het ontbijt is dus goed. Ligging op 5 minuten van Rialtobrug en St. Marcoplein. Aanrader.

• 9Matthew09-07-2007

Een zeer goed hotel, ideaal gelegen tussen de Rialto brug en San Marco. Gemakkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven: - de boot (Alilaguna) kost 12 euro en doet er een uurtje over - daarna een 500 meter wandelen door de straatjes van Venetië

Het enige nadeel is het ontbijt dat wel erg karig is: één croissant en één klein broodje. Er is geen mogelijkheid om nog wat extra brood te krijgen.

• 9marlou05-03-2007

Prima en schoon hotel.Grote kamers.Italiaans ontbijt,dus weinig voor nederlandse begrippen maar voor ons goed.

• 9Raf en Sarah24-01-2007

Heel leuk hotel tussen Rialto en San Marco op een gezellig plein. Kamers zijn mooi, ruim en zuiver. Het ontbijtbuffet is uitstekend naar Italiaanse normen. We zijn er 3 nachten geweest in januari 2007. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk. Kort samengevat ideaal hotel voor enkele dagen Venetië.

Hotel Palazzo Vitturi info

Building information