Luxe hotel, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo Stern voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Palazzo Stern in het Nederlands

Superervaring in het mooie Venetie

Madelon
10-8-2013

Geweldig mooi hotel met als heel groot voordeel de ligging (tussen Rialto brug en San Marco plein direct aan een aanlegstijger van de Vaporetto lijn 1). Hotel mooier dan ik had verwacht met oude elementen. Service was perfect, ik kwam op mijn verjaardag, dit zagen ze in mijn paspoort en kreeg een upgrade van de kamer en een fles prosecco met nootjes. Ook een koud sapje bij aankomst. Ontbijt was prima, zoals je mag verwachten bij 4 sterren.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Prachtig gerestaureerd (kasteel) hotel

Marjo Mulders
15-8-2009

Prachthotel, heerlijke luxe, goede ligging, lijn 1 vaporetto, halte ca rezzonico uitstappen. 30 meter lopen, binnen. Koffiezetter was kapot, koffie of water als roomservice geleverd. Het ontbijtbuffet is ruimschoots, heerlijk op het terras aan het kanaal.

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo Stern in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.