Hotel Palazzo Sant Angelo

Hotel Palazzo Sant Angelo

9.3Fenomenaal

Italië, Veneto, Venetië

Op vakantie geweest naar Palazzo Sant Angelo?

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo Sant Angelo voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

4 reviews over Hotel Palazzo Sant Angelo

• 8van Alphen19-12-2009

Fijn hotel, perfecte ligging!

Dit hotel ligt aan het Canal Grande en heeft bovendien zijn eigen aanlegsteiger. Vanaf vliegveld Marco Polo super makkelijk te bereiken. Luxe ingerichte hotelkamer, prima bed en het geluid van de TV klinkt ook door in de badkamer via boxen in het plafond. Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt in kleine ontbijtzaal. Alle attracties makkelijk te belopen.

Gereisd met partner in december 2009

• 10Marjolein14-04-2009

Geweldig hotel!

Dit hotel is echt prachtig. De ligging aan het grote kanaal is geweldig. Ook is het erg fijn dan het hotel zijn eigen aanlegsteiger heeft. De kamers zijn super. Wij hadden een prachtige kamer met een geweldig bed en een heerlijk bad. Ook de service is erg goed. Je koffer wordt voor je gedragen en je krijgt zelfs het weerbericht voor de volgende dag! Het ontbijt in het hotel is uitmuntent. Erg veel keus uit broodjes, fruit, gebakken ham en ei enz. enz.. Als je om thee vraagt, krijg je een theepot vol. Genoeg voor 5 kopjes. Nog een tip, neem vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel. Dit gaat veel sneller van de vaporetto (busboot). Je bent dan bij het hotel in 20 min. i.p.v 1,5 uur met de vaporetto waarna je ook nog moet lopen naar het hotel. De taxi is wel duurder maar het zeker waard. Al met al is Ventetie werkelijk een prachtige stad en is het Palazzo Sant' Angelo een geweldig hotel. Ik raad het je zeker aan!!

Gereisd met partner in april 2009

• 10J.P.04-03-2008

Direct aan het Canal Grande gelegen. Prachtig hotel. Onze kamer was een schitterende junior suite, van alle luxe voorzien. De kamer lag aan de zijkant van het hotel, dus alleen zijdelings uitzicht op het Canal, maar dat beperkte ook het geluid van de Vaporetto. Het personeel was uitermate behulpzaam en vriendelijk. We hadden nog geen twee stappen in het hotel gezet of onze koffers werden al aangenomen. Het personeel deed er alles aan om ons van dienst te zijn. Wij konden voor alles bij de receptie terecht. Ze regelden zelfs onze online check-in voor het vliegtuig. Het ontbijt was heerlijk. Elke ochtend verschillende soorten verse broodjes, croissantjes, fruit, verschillende serials, toast, scrambled eggs, bacon, jam, marmelade, vers sap, yoghurtjes, potje koffie, thee, of natuurlijk cappucino of espresso. De kamer werd twee keer per dag schoongemaakt: 's middags en 's avonds nog eens, met een chocolaatje op het kussen en een weersvoorspelling voor de volgende dag. Een fantastisch hotel

Gereisd met partner in februari 2008

• 9W. Smits21-08-2005

4 *hotel geboekt via Ryanair in maart 2005 2 nachten gelogeerd. Aan het Canal Grande vlakbij de Rialtobrug. Een van de zeldzame hotels aan het Canal Grande. Op 25 meter van de gelijknamige vaparettostop; ideaal om overdag terug te keren naar het hotel om ff te rusten. Imponerende entree; uitgebreid Amerikaans ontbijt; klassieke ventiaanse kamerinrichting; marmeren badkamer met jacuzzi. Kamers hebben allure (en grootte) van suites. Goede service. Aanrader!

Gereisd in augustus 2005

Hotel Palazzo Sant Angelo info