Kleine hotelsWeer vandaag30°20°

5 reviews over Hotel Palazzo Odoni in het Nederlands

Mwah

Angela
13-2-2013

Het hotel ligt dicht bij Piazzale Roma en de afstand tot het centrum is goed. Je kunt in circa 15 min. naar Rialto lopen. Het straatje waar het hotel aan ligt, is ook erg gezellig. De gastheer heeft goede bedoelingen en is behulpzaam, maar het keuken/schoonmaakpersoneel heeft geen manieren. Vanwege plaatsgebrek moest er 1 alleen ontbijten en maakte het keukenpersoneel een probleem om de tafels iets te verschuiven. Uiteindelijk weigerde zij de tafel te dekken voor de derde persoon en zei zij geen gedag tijdens het verlaten van de ontbijtzaal, omdat ze boos was. Het ontbijt was op zich lekker, maar er was wel erg weinig. De prijs (275 p.n.) is veel te hoog voor wat je krijgt, de kamer was bloedheet en de wc-pot zat los. Ook was het derde bed ontzettend klein, iemand van 1.80 paste er niet in. Afgaande op de foto's leek de kamer erg mooi, maar de kamer die wij kregen viel best tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Mooi, maar vooral voor jonge stellen

zalmneusje
5-6-2012

Niet echt voor kinderen en er is geen lift terwijl je veel trappen moet lopen. Heel mooi voor jonge stellen.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goedgelegen en degelijk historisch hotel

cordenierf
12-8-2010

wij verbleven er 2 nachten, zeer ruime kamer (was voor 3 personen eigenlijk), ruime badkamer, ontbijt wat sober maar goed (op zijn Italiaans naar ik vernomen heb), zeer vriendelijke mensen, goed gelegen (dicht bij bus- en treinterminal maar ook van de vaporettohaltes). Wat uit het centrum dus kalm. Hotel heeft gesloten toegangsdeur, 24/24 bemand, dus zeer veilig. Een aanrader. Nadeel: veel trappen want het is in een historisch huis gelegen.

Gereisd Met partner in augustus 2010

2008

Karakteristiek hotel, zeer goed

patricia
19-7-2008

Uitstekend gelegen, erg sfeervol hotel geheel in Venetiaanse stijl. Op 3 minuten lopen van Piazzale Roma, dus je hoeft niet heel de stad door met je koffer en alles ligt op loopafstand. San Marco plein kwartiertje wandelen. Ontbijt is niet uitgebreid maar wel erg lekker. De kamers zijn netjes, schoon en in Venetiaanse stijl. Ga 's avond zeker wat eten en drinken op Campo S. Margharita. Erg gezellig en betaalbaar. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2008

Zeer prachtig hotel

Eveline
11-5-2008

Zeer prachtig hotel. Echt in Venetiaanse stijl. Iedere ochtend vers gebakken brood in een zeer stijlvol ontbijtkamertje.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresSanta Croce 151 30135(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo Odoni in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo Odoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.