Hotel Palazzo Bembo

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palazzo Bembo voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Palazzo Bembo

• 10Mr. Okunyev13-07-2012

great hotel!

we really like this hotel. Definitely will stay here again.

• 8jack23-08-2010

toplocatie

toplocatie zo met de boot van het vliegveld voor de deur,maar kijk uit in venetie want ze "'pikken'' je waar je bijstaat.

• 9Kamphuis27-06-2006

Dit hotel ligt op de topverdieping (met goede stille airco dus geen nood) van een prachtig Palazzo aan de Canal Grande. Oorspronkelijk van de familie van Doge Bembo. Oud karaktiristiek pand, vloeren een beetje scheef, maar heerlijk koel aan de voeten (marmer).

5 kamers waarvan twee 'suites'. De suite aan de voorkant heeft uitzicht (2 ramen) op de Canal Grande en de Rialto brug. Was de meerprijs meer dan waard. Alleen al met dat uitzicht kun je je tijden zoet houden. De andere kamers hebben denk ik uitzicht op een zijkanaal(tje) tussen de panden in. (Ben natuurlijk niet binnen geweest)

Men serveert alleen ontbijt en je kunt 't het best typeren als een Superdeluxe B&B in ventiaanse stijl op een werkelijk toplocatie in Venetie.

Hotel Palazzo Bembo info

Facilities