Hotel Palazzo Abadessa

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palazzo Abadessa voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Palazzo Abadessa

• 9jbtvisser07-09-2013

Slapen in een paleis!

Wij vonden Abadessa een sprookje. Zeer sfeervol. Prachtige meubels, alsof je in een museum slaapt. Heerlijk ontbijt en op een perfecte locatie. Zijstraat van de Strada Nova, waar het leuk winkelen en eten is. Wij sliepen met 3 kinderen op een kamer: en we hadden ruimte genoeg. Heerlijk!

• 7Vicky18-11-2008

knus hotel

Authentieke inrichting van zowel de kamers als het hotel. Net sanitair, schoon. Goed ontbijt met een ruime keuze.

• 10Viviane31-07-2007

Een zeer gezellig hotel mooie ruime kamer,lekker ontbijt vriendelijk personeel

• 9Karen09-05-2006

Zeer sfeervol en romantisch hotel midden in de stad met een eigen aanlegsteiger. Het is heel klein, dus ook zeer persoonlijk. De eigenaren van het hotel maken graag een praatje met de gasten. Het ontbijtbuffet is geweldig, vers fruit, verse vleeswaren, taarten, te veel om op te noemen. Voor Italiaanse begrippen ongekend. Echt een aanrader!

Hotel Palazzo Abadessa info

Facilities