Hotel Palace Bonvecchiati ****

Hotel Palace Bonvecchiati ****

Hotel Palace Bonvecchiati
Hotel Palace Bonvecchiati

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Bonvecchiati voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Palace Bonvecchiati in het Nederlands

fijne plek in deze mooie stad

Yvonne, 25-6-2011

Wij hadden de superior junior suite zodat we een ruime kamer hadden. Het hotel was rustig en dat is Venetie zelf natuurlijk ook zonder het geluid van auto's. Wat wel irritant was, was dat er automatisch een afzuigsysteem aangezet werd 's ochtends en ook 's avonds wat best wat lawaai maakte. De ontbijtzaal is een hele wandeling, maar het stond prima aangegeven en het ontbijt op zich was ook prima in orde.

TOPHOTEL

JEAN LOUIS, 13-2-2011

prachtig hotel - ligging (centrum)- ruime en luxueuze kamers - klantvriendlijk - EEN AANRADER voor één van de mooiste steden van EUROPA

Ideale lokatie tussen San Marco en Rialto brug

Marleen, 5-8-2009

Palace Bonvecchiati is een prima, nieuw hotel op loopafstand van zowel het San Marco plein als de Rialto brug. Het is smaakvol ingericht, niet super design, maar wel heel netjes. Het personeel is erg behulpzaam, ze hebben voor ons restaurants gereserveerd vooraf bijvoorbeeld. Wij kregen een gratis upgrade van de kamer omdat er blijkbaar een kamer leegstond en de kamer was erg schoon. Klein nadeel was dat er 's morgens al heel vroeg vracht 'verkeer' onder ons raam ging laden en lossen en het duidelijk een vuilnisafgiftepunt was. Raam openlaten 's nachts was dus geen optie, maar met de airconditioning aan is ook dat euvel snel opgelost. Een aanrader!

Wat een geweldig hotel

van der Meer, 31-7-2009

Hier onze huwelijksreis doorgebracht. Hadden geweldige kamer met uitzicht het kanaal. Room service was perfect alsmede het ontbijt.

Geweldig hotel, met super service. Aan de dure kan maar je gaat maar een keer huwelijksreis. Wij zouden het zeker weer doen

Was hier in maart 2006 voor 6 nachten

Peter, 31-12-2006

Was hier in maart 2006 voor 6 nachten.

Luxe hotel met goed service.

Heel mooi Hotel en vriendelijke bediening

Kindt, 29-5-2006

Heel mooi Hotel en vriendelijke bediening. Voor ons was er 1 minpunt: door een systeemfout moesten we 1 nacht naar een ander hotel die nog geen 3*** waard was. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

mooi design hotel, goed gelegen, proper, uitgebreid ontbijtbuffet.

een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Bonvecchiati in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Bonvecchiati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace Bonvecchiati scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.