Hotel Orion

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Orion

• 2017
    9Boden05-07-2017

Plek om nooit te vergeten!

Voor ons was het beide onze eerste keer in Venetië. Hotel Orion ligt nog geen 5 min loop afstand van Sant Marco plein. Hotel zelf helemaal top! Alleen niet geschikt voor rolstoel (geen lift aanwezig in het hotel). Ontbijt was ook prima. Elke ochtend worden alles kamers opgefrist. De personeelsleden zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam. Tip: ga meer binnen de steegjes restaurants opzoeken dan op de Sant Marco plein of aan het water. Want het scheelt qua prijs enorm! Ook raden we aan om altijd contant geld bij je te hebben. Want sommige winkels of restaurants willen graag voor een klein bedrag (denk aan vanaf 16,- euro) dat je cash betaald in plaats van pinnen. Verder écht een aanrader om een keer Venetië te bezoeken.

• 9Oosterhuis30-06-2017

Heerlijke dagen gehad

Samen met oudste zoon prima dagen gehad. Het bed, de douche, de gemoedelijkheid, de airco, het ontbijt, het vriendelijke personeel, de ligging: we hadden niks meer te wensen. Dat er geen lift was, wisten we, dus niet als een probleem ervaren.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Han Oosting12-05-2014

Goed hotel

Orion is een klein en goed hotel op korte afstand van het San Marco plein. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons ontbijt was prima met croissants, koffie, sap, fruit etc. Minpunt: er is geen lift en voor lange mensen bestaat het gevaar dat ze regelmatig hun hoofd stoten.

• 8Tanja28-12-2013

Geweldige ligging!

Het hotel bevind zich in een winkelstraat van Venetië op 2 minuten lopen van de San Marco basiliek. Vanuit de ontbijtzaal kan je deze dan ook met gemak zien liggen. De winkeltjes openen 's ochtend laat, maar blijven ook tot 23.00 open. Er s daarom altijd wel publiek wat rond loopt. Hier heb je in je kamer echter weinig last van, door de uitstekende ramen en de luiken die het geluid tegenhouden. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen uitgebreid. Er staat een mandje brood op tafel, maar als deze op is, kan je gewoon vragen of hij bijgevuld kan worden. Dit is nooit een probleem. Ook is er sap, cornflakes en fruit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft geen restaurant, maar in de buurt kan je ook prima eten. Let alleen wel op de coverkosten (vaak €2 p.p.) en de servicekosten (12% over het totaalbedrag); dit staat niet overal aangegeven. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn ingericht in een authentieke Italiaanse/Venetiaanse stijl.

• 9Nancy21-09-2009

perfect stadshotel

De ligging van dit hotel is perfect te noemen. Nog geen minuut van het San Marco plein. De busboot stopt bij het San Marco plein dus het is nog geen vijf minuten lopen met je koffer. Het hotel is zeer makkelijk te vinden. Ook zijn er dichtbij veel leuke en gezellige restaurantjes en is vlakbij de vele winkels. Wij hadden een zeer ruime en echt venetiaanse hotelkamer. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt is verzorgd en gewoon goed. De koffie werd in een kannetje geserveerd en hier kan je wel drie bakken koffie uit halen. Lijkt me voldoende. De mensen van het hotel waren ook zeer vriendelijk. Kortom een hotel met vriendelijke service perfecte ligging en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!! Ik zou dit hotel iedereen aanbevelen die naar venetie gaat.

Met vrienden

• 10Lucia03-06-2009

Super Vriendelijk Personeel

Ik moet me volledig aansluiten bij de vorige beoordeling. Budget vriendelijk hotel, vlak bij San Marco midden in de winkelstraten! Kamers zijn netjes en het personeel is zéér vriendelijk! Een échte aanrader :-) Elke dag verse handdoeken. Vraag wel het eerste verdiep want er is geen lift.

Met vrienden

• 9Katrijn Geets20-06-2008

Wat een ervaring!

Nog nooit zo'n prima hotel gehad voor zo'n kleine prijs! Een aanrader voor iedereen die budgetvriendelijk in hartje Venetië wil verblijven. Ontbijt was ronduit perfect, kamers ideaal op elk gebied (zelfs flatscreen tv, airco en gevulde firgo), service uitmuntend gezien onze bagage mocht blijven staan in het hotel de dag van vertrek. Aarzel niet en boek hotel Orion!!

Familie

• 9Ineke van de Kasteele21-03-2005

Een prima hotel!Erg schoon en vriendelijk personeel.Dichtbij het San Marco plein en Rialtobrug.Inclusief een verzorgd ontbijt.Als je dit hotel ruim op tijd boekt bv bij : www.venere.com is de prijs redelijk in vergelijk met andere hotels op die lokatie.Zou er weer naar toe gaan !

Anders

• 9Wim van de Pol10-10-2003

Prima klein hotel, op steenworp afstand van het San Marco plein, hartje Venetie. Vanaf de boot circa 100 meter sjouwen met je koffer. Goed verzorgde kamers, prima ontbijt (het beste dat ik in europese hotels heb meegemaakt) en vriendelijke bediening. Enige nadeel: kamers en douche/toiletruimtes wel aan de kleine kant. Maar desondanks: een absolute aanrader!

Anders

1 tip over Hotel Orion

• Tanja, 28-12-2013

Hotel Orion heeft geen restaurant, maar in de buurt kan je ook prima eten. Let alleen wel op de coverkosten (vaak €2 p.p.) en de servicekosten (12% over het totaalbedrag); dit staat niet overal aangegeven. En dat kan even schrikken zijn, als je daar niet op bedacht bent. Sommige restaurantjes stoppen deze kosten bij de prijs van het eten in en berekenen dit niet apart. Vraag hier desnoods naar bij binnenkomst.

0 vragen over Hotel Orion

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV