FamiliehotelWeer vandaag28°21°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Monaco & Grand Canal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monaco & Grand Canal in het Nederlands

Geweldige plek!

Barbara
1-5-2011

We hadden geboekt bij het zusje, maar kregen een upgrade. Dat was snel geregeld, een kruier haalde ons op en nam de koffers mee naar dit hotel. De plek is geweldig, aan het Canal Grande, lobby is indrukwekkend, restaurant uitstekend, leuk om zo in het zonnetje met dat uitzicht een ontbijtje geserveerd te krijgen. Kamers zijn netjes, niet te groot. We zaten aan de zijkant, dus geen uitzicht, aan de voorkant moet het uitzicht wel spectaculair zijn geweest. Voor wat deze kamers normaal zouden kosten (zonder gratis upgrade) zouden we dat het niet waard hebben gevonden. Ligging daarintegen is geweldig.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monaco & Grand Canal in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monaco & Grand Canal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.