Hotel La Rocca

HotelWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Rocca in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Uitstekend hotel!

rtvd
26-8-2014

Plus: Net door een familie gerund hotel. Het ligt iets buiten het centrum (10 minuten lopen). Gratis wifi en uiteraard airco. Het personeel is uitzonderlijk hulpvaardig en vriendelijk. Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar kregen een gratis upgrade naar een ruim appartement (45 m2). Het appartement werd goed schoon gehouden. Idem de badkamer. Het ontbijt was prima. De dame van het ontbijt serveert vers uitgeperst sinaasappel sap en fruitsalade aan tafel. Ook serveert zij koffie in diverse varianten. Verder zijn er de in Italië gebruikelijke zoetigheden en een klein assortiment aan vleeswaren en kaas. Het ontbijt kun je genieten buiten op een soort overdekte veranda. Onder het hotel is een parkeergarage waar gratis geparkeerd kan worden. De prijs-kwaliteit verhouding was helemaal OK. Een aanrader!

Min: De douchecabine is een beetje aan de krappe kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Rocca in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Rocca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Rocca scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.