Hotel La Fenice et des Artistes

Hotel La Fenice et des Artistes

We hebben een aantal aanbieders voor La Fenice et des Artistes voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel La Fenice et des Artistes in het Nederlands

Romantisch hotel tussen San Marco en l'Academia

Paul Van Loon
18-1-2012

Mooi hotel, goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Oude, charmante kamers, maar goed onderhouden. Lekker ontbijt. Vele sterren (Pavarotti, ...) verbleven hier voor hun optreden in La Fenice.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Fenice et des Artistes in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Fenice et des Artistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.