Hotel Helvetia

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Helvetia voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Helvetia

• 8Adrianus15-05-2011

Prijsgunstig overnachten

Schoon, vriendelijk, goed ontbijt. Op eiland Lido - dus bootticket nodig van 11 euro p.d.p.p. Ook op eiland leuke winkels en restaurants. Probeer straatkant te vermijden. Last van verkeer en hard pratende mensen. Kamer net groot genoeg voor 3 bedden. Prima badkamer met bad en bidet. Veel handdoeken. Kleine TV en plafondventilator (die van ons op kamer 37 luidruchtig) Airco wel aanwezig maar bij 27 graden overdag niet in gebruik. Moet heter zijn. Kamers wel koel door luiken etc.

• 10alfonsina19-10-2010

Great hotel!

Great hotel, great breakfast, great staff, we had good time, no rain only shine we were lucky!

• 8EvL16-07-2010

Prima hotel voor strand (Lido) en stad (Venetië)

Hotel Helvetia is in 'Zoover' verkeerd gecategoriseerd; het ligt namelijk op het Lido en niet in de stad Venetië zelf. Door zijn ligging is het hotel een prima verblijf voor een strandvakantie (vijf minuutjes lopen naar een prachtig strand) als voor een stedentrip naar Venetië (kwartiertje varen naar San Marco, de vaporettohalte is om de hoek bij het hotel). Je hebt de stad Venetië op steenworp afstand maar je kunt de drukte ervan op het Lido goed ontvluchten. Helvetia heeft alles wat van een driesterren hotel mag worden verwacht: schone kamers en goede service. Faciliteiten zoals airco op de kamers zijn functioneel. Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam. Kortom het hotel kan worden aanbevolen!

• 8Pennings06-05-2010

Fantastisch hotel; prima prijs- kwaliteit

Voor een prima prijs een prima hotel! Wij gaan zeker nog eens terug! Venetie centrum op 10 minuten varen. Heel gastvrij en vriendelijk personeel! Op lido kun je heerlijk eten voor weinig!

• 8Jo en Luc!19-08-2009

Goede Ligging

Lido is een perfecte ligging om naar Venetie te gaan en om te kunnen genieten van het strand wat dichtbij ligt en de betaalbare terrasjes! Het hotel is schoon, ontbijt is goed en je wordt ontvangen door vriendelijk personeel.

• 701-08-2009

Aanrader

Perfecte ligging : op 100m van de vaporetto om naar Venetie te gaan, en op wandelafstand van het strand. Heel schoon ! Vriendelijk personeel

• 8Laurens19-05-2009

Rustig en toch dichtbij san marco

Wat een heerlijke plek voor het hotel. Je zit zo op het drukke san marco met de boot maar je hebt wel de heerlijke rust en het strand op 5 min lopen. De hoofdstraat op lido geeft een heerlijk gevoel als afwisseling op het overvolle venetie centrum. Hotel is prima, al zei het wat ouwelijk wellicht, maar wel meer dan goed voor een nacht of 2.

• 8Rosalie22-07-2008

nostalgisch

Ik heb hier een fijn verblijf gehad van 2 nachten. De service vond ik super. Vriendelijke receptie en aardige oude man die je helpt met koffers. Dezelfde man serveert het ontbijt. Net alsof de tijd hier stil is blijven staan, prachtig in combinatie met het betoverende Venetie.

Kamers zijn wel iets verouderd, maar dat heeft zijn charmes. Alles schoon. Prettige ligging vlakbij busboothaven, binnen 10 minuten ben je op San Marcoplein. Lido biedt veel betaalbare terrassen en restaurants + een bescheiden strand (waterkwaliteit viel mij reuze mee).

Hotel Helvetia info

Facilities