Hotel Grande Albergo Ausonia & Hungaria

Hotel Grande Albergo Ausonia & Hungariasterstersterster

8.3Fantastisch

Italië, Veneto, Venetië

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grande Albergo Ausonia & Hungaria voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

3 reviews over Hotel Grande Albergo Ausonia & Hungaria

• 9Sophie Bogaerts13-05-2013

Echt de moeite!

Prachtig hotel, vriendelijk personeel dat perfect Engels spreekt en steeds tot uw dienst is. We boekten een normale kamer, maar omdat mijn man zijn verjaardag vierde, kregen we de junior suite! Mooie, nette kamers. Goede ligging aan een boulevard met verschillende terrasjes. Slechts enkele minuten stappen naar de busboot. Het ontbijt was ok, maar niet erg uitgebreid. We aten ook 1x in het restaurant, ook hier was het eten behoorlijk ok, maar de huiswijn was nogal aan de dure kant. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Frederik Vlaminck19-02-2013

Ideaal hotel voor een citytrip

Dit hotel is heel mooi ingericht, zowel buiten als binnen. Het personeel is heel vriendelijk: ze zorgen voor een ontbijtpakket bij vroeg vertrek, beantwoorden alle vragen ook al is Engels soms moeilijk, kamers zijn heel fraai. Het ontbijt is heel gevrieerd om italië te zijn :): broodjes, cakes, fruit, charcuterie, kazen, fruitsappen... De ligging dicht bij waterbus Lido is heel aangenaam. Op 10min ben je in het centrum. Lido is ideaal om te onthaasten na een drukke dag in de toeristenmassa: er zijn aangename restaurantjes, gezellige cafeetjes, winkel open tot 23u... Gezellige sfeer! Bij lang verblijf is een wandeling langs het strand een leuke aanvulling. Bezoek ook zeker de glasfabriek op Murano. Het hotel zorgt voor gratis taxi heen en terug en de koopverplichting valt best mee.

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Hans en Suzan14-10-2010

Buiten de drukte

Het hotel ligt op het (strand)eilandje Lido buiten het centrum van Venetie. Om er te komen moet je dus de bekende waterbus nemen maar dat is het reguliere vervoermiddel in Venetie. Het hotel ligt op loopafstand van het waterbus-station en ziet er door zijn art-deco stijl artistiek uit. De kamer is netjes, niet al te groot en wat ouderwets ingericht. Maar om er de nachtrust te genieten voldoet het prima. Het ontbijt is niet buitengewoon maar biedt voldoende. Mocht je van strand houden en in de zomer Venetie bezoeken is dit hotel zeker een aanrader. Met de bus ben je binnen 3 minuten bij het langgerekte strand van Lido en kan je daar zeker aan je kleurtje werken. Voor een uitvalsbasis naar het centrum van Venetie een goed hotel. Je zit een beetje buiten de drukte maar kan wel genieten van het geweldige San Marco.

Gereisd met partner in juli 2010

0 tips over Hotel Grande Albergo Ausonia & Hungaria

0 vragen over Hotel Grande Albergo Ausonia & Hungaria

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats