Hotel Da Bruno

ItaliëVenetoVenetië

8.2FantastischScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Da Bruno

• 8Christiaan02-11-2017

Over een paar jaar nog een keer

Hotel is passend in de stad Venetië. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed en voldoende zeker voor italianse begrippen. Ligging in de stad is perfect.

• 10Anja de klerk01-10-2015

Heel centraal gelegen kan haast niet beter.

• 7Nina22-02-2015

Super centraal gelegen hotel!

Een beetje 'oud bolllig' hotel, erg netjes en schoon. vriendelijk personeel. Alleen hele kleine bedden als je langer dan 1.80 cm bent dan komen je voeten uit t bed. En de kamers zijn nogal gehorig. Je weet waneer je buren naar t toilet zijn gwst. Het ontbijt is veelzijdig, van zoet tot hartig voor ieder wat wils. De ligging van het hotel is ideaal super centraal tussen San Marco plein en Rialto brug in. Een goed middelpunt om je overal naar toe te bewegen tussen de smalle straatjes en de cultuur van Venetie te proeven.

• 8a_dams17-06-2013

Ideale basis om Venetie te ontdekken

Het personeel is erg vriendelijk en behulpvaardig, de kamers zijn basic en schoon. De ligging is exact tussen het San Marco plein en de Rialto brug en is makkelijk te bereiken vanaf het San Marco plein. Ligging in een van de vele kleine straatjes en geen last van lawaai in de avond uren. Het ontbijt zou iets beter kunnen maar daarover niets te klagen. Het enige minpuntje is dat er geen lift aanwezig is. Maar voor de romantici onder ons een geweldige uitvalsbasis om Venetie te ontdekken.

• 9Van Schagen15-05-2012

Fantastische locatie, uitstekend hotel

We zijn net terug en kunnen dit hotel echt aanraden. De eerdere (en veel oudere) beoordelingen snap ik niet. Het is een mooi hotel op een ideale locatie t.o.v. Rialto brug en San Marco plein. (nog geen 5 min. elk) Ligt in een klein winkelstraatje met o.a. een supermarkt, maar ook wat restaurantjes. Het personeel is erg vriendelijk, spreekt goed Engels en is erg behulpzaam. (ze dragen zelfs de koffers naar je kamer als je dat zelf niet kunt) Onze kamer (tweede etage naar de voorkant) was groot met uitgebreide badkamer (behalve wc, bidet was er zowel een grote stortdouche als aparte een badkuip). Het ontbijt was erg uitgebreid: zowel hartig als de gebruikelijke jam, enz.. Er waren zelfs taarten en als iets op was, werd het meteen aangevuld. Er is airco op de kamers, maar ramen kunnen ook open. Wel hebben we 's nachts de luiken voor de ramen dichtgedaan, omdat er geen overgordijnen zijn. Over eventuele gehorigheid kan ik niet klagen. Niet in hotel, niet van straat.

• 7Noud09-12-2007

Ik begrijp de beoordeling van de anderen niet, hebben die misschien in een ander hotel gezeten. Natuurlijk kleine kamers, maar uitmuntende ligging hooguit 5 minuten van San marcoplein, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke mensen, niets was te veel om ons de juiste weg te wijzen en zeker een acceptabele prijs voor Venetië.

• 1De Decker27-08-2007

Prachtig hotel volgens de reisgids van Touroperator ter plaatse kom je terecht in een bouwvallige keet(bijgebouw),totaal geen service, geen ontbijtzaal,airco defect of heeft nooit gewerkt (dit bij 40°), duivenstront in de kamer,vochtplekken enz.. Wij betaalden nog extra voor een kamer met balkon en zicht op San Marcoplein ,we kregen uitzicht op een smal steegje achterin.Totale ontgoocheling, advies blijf er weg!!!,Wij eisten tevens ons geld terug

• 6Wietske25-06-2004

Als je elke nacht wakker wilt liggen moet je hier naartoe gaan. Echt een heel gehorig hotel. Iedereen die langsloopt hoor je hier. Ook hele oude kleine kamertjes. Echt geen aanrader!!

Hotel Da Bruno info

• CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar