Hotel Casa Verardo

ItaliëVenetoVenetië

8.9FantastischScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Casa Verardo

• 8Marijke Smit02-09-2012

Heerlijke rustige plek!!

Hotel Casa Verardo ligt uit de drukte en niet ver van het San Marco!! Het hotel heeft keurige kamers, personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is voor Italiaanse begrippen zeer royaal. Kortom een aanrader voor een stedentrip naar het mooie Venetie!!!

• 7marcl200009-03-2011

Très froid au sens figuré comme au sens propre

Je m'y suis rendu pour l'occasion de mon anniversaire de mariage ainsi que pour la saint Valentin, j'ai eu une chambre au 1er qui donnais directement sur la salle à manger c'est vrai que je ne devais pas aller très loin je sortais de la chambre et je m'asseyais à coté de la porte pratique. Pour ce qui est du paysage côte fenêtre la c'est autre chose j'avais devant moi un mur de 4 étages que je pouvais pratiquement touché du bout des doigts donc chambre très sombre, heureusement que Venise est faite pour ce baladé et ne pas resté à l'hôtel (bon pour déprime). Pour ce qui est de la réception en 4 jours je n'ai eu qu'une seule personne qui parlais un peu le français, les gérants sont présent à chaque fois et partout mais n'espérez pas en tiré un bonjour surtout de la patronne : c/ Voila si ce n'est que pour 3 ou 4 jours pas de problème mais plus je n'imagine pas.

• 9sandra30-12-2010

aan te raden

het hotel is zeer goed gelegen, behulpzaam personeel, lekker ontbijt in een mooi kader

• 9Roland Somers22-07-2008

Zeer goed hotel

Perfect hotel voor verblijf in Venetië. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, mooie kamers, heel vriendelijk personeel en een goede ligging nabij St.Marcoplein. Ook ontbijt heeft ons aangenaam verrast. Een aanrader !!

• 9Stefanie31-05-2008

Casa verardo , is een echte aanrader, prijs kwaliteit zeer goed, super goede ligging, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, ontbijtruimte is zeer charmant , en meer dan voldoende ontbijt . zeer hondvriendelijk wij hadden onze Chihuahua mee!

als we terug een citytrip zouden maken naar Venetie nemen we zeker terug Casa verardo !

• 10Jutta Haake18-02-2008

Das Hotel ist ausgezeichnet, der Service ist perfekt, das Hotelpersonal ausgesprochen freundlich und zuvorkommend und diskret. Die Räume sind geschmackvoll ausgestattet und lassen nichts zu wünschen übrig. Auch die Sauberkeit ist sehr bemerkenswert. Auch die Lage zu den Zentren ist optimal, fast alles ist fußläufig zu erreichen.

• 10Jan Bosmans05-01-2005

Rustig en mooi gelegen hotel met zeer nette kamers, centraal gelegen nabij 5 minuten wandelen van het San Marco-plein en de busbootaanlegplaats San Zaccaria. Goede service en vriendelijke bediening. Het ontbijtbuffet vond ik wat sober voor wat we hebben betaald maar dit heeft natuurlijk te maken met de periode nl. 28-30 dec 2004. Het hotel bied ook een gratis boot aan naar het glasmuseum in Murano en terugkomen doe je met de normale busboot. Het was een geslaagde trip en een aanrader voor al wie houdt van rustig kuieren door smalle steegjes en 's avonds een gezellig etentje.

Hotel Casa Verardo info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar