Bed & Breakfast Casa Martini

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Martini voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Casa Martini

• 9C Peters15-07-2013

Leukste wijk van Venetie

Leuk hotel in de sfeer van Venetie, ook in de directe omgeving winkels en uitgaansgelegenheden ! Betaal eten in de directe omgeving en makkelijk te lopen. Aanrader !!

• 6Catharina08nl03-08-2012

Goed, maar zeker niet top.

We kregen deze locatie aanbevolen door een vriendin die er erg over te spreken was. De kamer was prima (wel een hard bed). Een lekkere ruime en warme douche incl. toilet en wastafel. Er werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was zeer karig. Een piepklein croissantje en een mini mini mini pistoletje per persoon. Verpakte bekertjes yoghurt en koffie en thee uit de automaat. Het ontbijt was zijn prijs zeker niet waard. Op een ochtend was het water afgesloten. 'There was a problem'. Verder geen nadere uitleg. Gelukkig was het probleem in de avond weer verholpen.

• 9Katja13-06-2012

Top locatie!

Met je grote, ware liefde naar Venetië is al een droom op zich, maar dan in Casa Martini vertoeven, maakt het helemaal compleet. Prachtige kamers, super locatie, weg van de drukte, maar toch overal dichtbij. Zeker voor herhaling...

• 9Aad Dourlein08-07-2009

de perfecte plek

Locanda Casa Martini ligt in de wijk Cannaregio in het hart van Venetie, om de hoek is een gezellige winkelstraat met bars , terrasjes en restaurants. Het station is minder dan 10 min lopen. De B&B heeft meerdere kamers en appartementen, wij sliepen in een "gewone"kamer met een goed bed , prima badkamer en voldoende ruimte. Gelukkig met airco. In de hal zijn diverse zitjes en er zijn meerdere balkons , waar ook s ochtends een goed ontbijt wordt geserveerd met heerlijke broodjes en croissants uit eigen bakkerij. De bediening en de eigenaars , fam Martini, zijn zeer vriendelijke , behulpzame mensen, die je graag helpen met de koffers en ook met tips en plattegronden van Venetie. Venetie heeft de naam duur te zijn , maar vooral in de wijk Cannaregio zijn zeer goede restaurants en bars te vinden met normale prijzen , 1,50 euro voor een Spritz is niet duur. Kortom bij een volgend bezoek aan Venetie gaan we weer hier logeren en ik durf het iedereen aan te raden.

Bed & Breakfast Casa Martini info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV