Bed and Breakfast Casa Martini

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Martini in het Nederlands

Leukste wijk van Venetie

C Peters
15-7-2013

Leuk hotel in de sfeer van Venetie, ook in de directe omgeving winkels

en uitgaansgelegenheden ! Betaal eten in de directe omgeving en makkelijk te lopen. Aanrader !!

Goed, maar zeker niet top.

Catharina08nl
3-8-2012

We kregen deze locatie aanbevolen door een vriendin die er erg over te spreken was. De kamer was prima (wel een hard bed). Een lekkere ruime en warme douche incl. toilet en wastafel. Er werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was zeer karig. Een piepklein croissantje en een mini mini mini pistoletje per persoon. Verpakte bekertjes yoghurt en koffie en thee uit de automaat. Het ontbijt was zijn prijs zeker niet waard. Op een ochtend was het water afgesloten. 'There was a problem'. Verder geen nadere uitleg. Gelukkig was het probleem in de avond weer verholpen.

Top locatie!

Katja
13-6-2012

Met je grote, ware liefde naar Venetië is al een droom op zich, maar dan in Casa Martini vertoeven, maakt het helemaal compleet. Prachtige kamers, super locatie, weg van de drukte, maar toch overal dichtbij.

Zeker voor herhaling...

de perfecte plek

Aad Dourlein
8-7-2009

Locanda Casa Martini ligt in de wijk Cannaregio in het hart van Venetie, om de hoek is een gezellige winkelstraat met bars , terrasjes en restaurants.

Het station is minder dan 10 min lopen.

De B&B heeft meerdere kamers en appartementen, wij sliepen in een "gewone"kamer met een goed bed , prima badkamer en voldoende ruimte.

Gelukkig met airco.

In de hal zijn diverse zitjes en er zijn meerdere balkons , waar ook s ochtends een goed ontbijt wordt geserveerd met heerlijke broodjes en croissants uit eigen bakkerij.

De bediening en de eigenaars , fam Martini, zijn zeer vriendelijke , behulpzame mensen, die je graag helpen met de koffers en ook met tips en plattegronden van Venetie.

Venetie heeft de naam duur te zijn , maar vooral in de wijk Cannaregio zijn zeer goede restaurants en bars te vinden met normale prijzen , 1,50 euro voor een Spritz is niet duur.

Kortom bij een volgend bezoek aan Venetie gaan we weer hier logeren en ik durf het iedereen aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Martini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Martini in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Martini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.