ItaliëVenetoVenetiëHotels VenetiëHotel Casa Del Melograno

Hotel Casa Del Melograno

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Casa Del Melograno voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over Casa Del Melograno

• 8Anne06-09-2017

Klein ontbijt in een mooie tuin, super locatie!

Het ontbijt was wat aan de kleine kant. Per persoon een mini croissant, en 2 mini pistoletjes met jam, nutella of smeerkaas. De koffie was ook niet zo lekker. Al met al prima om de eerste paar uren door te komen. In Venetië meer dan genoeg mogelijkheden voor koffie en eten. Er was een mini zakje met zeep/shampoo op de kamer (ipv flesje), dit vonden wij erg onhandig en weinig en hebben dus een eigen fles daar nog gekocht.

Goede locatie, dicht bij het station en een straat met winkels. Iets van deze hoofdstraat af, uit de drukte, vind je fijne restaurants. De man bij de receptie was erg vriendelijk en gaf goede tips. Omdat het kleinschalig is, en een fijne tuin heeft, voelt het echt als een bed & breakfast. De kamer zelf was vrij basic, maar prima. De airco was zelf te regelen.

• 8Annie17-06-2017

Gunstig gelegen hotel in Venetie

Hotel gunstig gelegen t.o.v de vaporetta, ontbijt wordt in de tuin geserveerd. Aardige receptie en voor Italiaanse begrippen een goed ontbijt.

Hotel Casa Del Melograno info

Veilig betalen met