Hotel Canaletto

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Canaletto voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 5 reviews

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Canaletto

• 9I.30-01-2018

Perfect location

Clean rooms, little dated, good pillows, good coffee

• 7gla12-02-2013

Sejour carnaval venise 2013

Hotel pur style venitien proche du Rialto et de la station du Vaporetto Rialto mais au calme car les alentours du Rialto sont très bruyants. Chambre propre, sde bains equipée et soignée mais la chambre est petite. Donc peu de places pour ranger ses affaires personnels. Personnel accueil disponible pour vous aider. Point à revoir : les petits dejeuners ne sont pas servis avant 8h Donc si vous partez avant 7H30 vous aurez une box petit-dejeuner très très peu fourni alors que vous avez payé votre petit dej...

• 8jokesoolsma08-11-2011

Midden in Centrum, prima hotel

Het was even zoeken, het ligt in een van de vele kleine straatjes, maar net in het midden van het San Marcoplein en de Rialtobrug.We hadden een prachtige kamer, met bed op de verhoging. Wel warm, de verwarming kon niet helemaal uit. De ramen kunnen open, maar we hadden expres een (duurdere) kamer aan de gracht genomen en alles gaat hier over het water... Dus ook de vuilnisman heel vroeg en de wasserij die de schone was komt brengen. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Goed ontbijt. Ik zou er zo weer heen gaan.

• 8R. Rijnoudt13-05-2008

Had mijn horloge onder m'n kussen laten liggen. Gelukkig gevonden door kamermeisje, dit werd doorgegeven dmv een briefje aan mijn koffer. Was dus de dag van vertrek! Top!

• 7silvana de kok26-01-2005

Wij waren hier van 10 December - 14 December 2001.

Wij vonden de kamers erg knus en klein, maar wel gezellig, alleen jamer dat bij het douchen het een water-ballet in de badkamer wordt en onder het bed wat stofwolken aangetroffen en het ontbijt was lekker maar eenvoudig en omdat er overal tv's hangen zitten er vaak een hoop mensen naar de tv te staren en als jij dan onder de tv zit voel je je erg bekeken dat was niet zi prettig en we hadden de pech dat ze toen bezig waren met boren en muren weghakken waardoor je afentoe niet naar je kamer kon en het echt een troep was als je de trap op ging. Maar verder hebben we erg genoten in Venetie, ik bedoel je bent meerendeels buiten en die paar uurtjes op je kamer is het een leuk sfeervol hotel, met vriendelijk personel.

Hotel Canaletto info

Hotel type