6,2

8 reviews over Hotel Canada in het Nederlands

De 1e kamer die werd aangeboden was donker en ongezellig. Omdat we voorkeur hadden voor aparte bedden konden we wisselen en kregen we een lichtere kamer die gezelliger was. Beide kamers waren heel klein en daardoor niet comfortabel.

venetie zelf was super

F.M. Riem, 27-2-2008

venetie zelf was super.het hotel niet.slecht te vinden en 4 trappen te beklimmen.de kamers zijn zeker niet fraai ingericht,maar wel erg gehorig.de kwaliteit laat dan ook te wensen over.De terugreis verliep erg slecht(daar kunnen jullie ook niets aan doen natuurlijk)maar we kwamen pas in nederland aan na 18 uur vertraging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- geen elektriciteit aansluiting in de kamer

- geen tv op de kamer

- geen minibar op de kamer

- rottende deur naar de douche

- zittend op het toilet moeten douchen

- ontbijt zonder enige vorm van fruit

- balkondeur sloot slecht

- erg gehorig

- badkamer meubel erg vies en oud

We hebben een aantal aanbieders voor Canada voor je op een rij gezet:

Prima hotel voor een stedentrip! uiterst vriendelijk een

S.I.M. van den Piso, 27-11-2007

Prima hotel voor een stedentrip! uiterst vriendelijk personeel.Wij hadden een kamer naast een kerk en we hoorden daar de mis (niet vervelend!)Volgens het personeel het midden van venetie!Ook de ligging was perfect.We hebben alles lopend bekeken! Een echte aanrader.(vraag alleen extra kussens,beetje plat)

De ligging van het hotel is perfect

GT, 16-10-2007

De ligging van het hotel is perfect. Het valt wel wat tegen dat je met je (zware) koffers drie trappen op moet, voordat je bij de receptie bent. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is erg gehorig! Als je een zware snurker naast je hebt, wat wij hadden, lig je te trillen in je bed. We hadden wel een schitterend privé-balkon, waar we ons ontbijt geserveerd kregen. Al met al hebben we genoten, ondanks de kleine onvolkomenheden.

Prima hotel

M. Velenturf, 16-10-2007

Prima hotel. Zeer centraal gelegen.

Vriendelijk personeel.

Verzorgd.

Perfecte ligging

H. Kessels, 2-9-2007

Perfecte ligging. midden in het centrum

5 minuten lopen naar de Rialto brug en ongeveer 5 minuten lopen naar het St Marco plein.

Hele vriendelijke eigenaar. De boekhouding gaat nog ouderwets met de hand en typmachine.

S'morgens simpel maar lekker ontbijt met een warme croissant en broodjes.

kamers niks byzonders , maar wel schoon.

perfecte ligging

mikki, 1-9-2007

perfecte ligging. midden in het centrum

5 minuten lopen vanaf de rialto brug en ongeveer 5 minuten lopen naar het st Marco plein.

S'morgens simpel maar lekker ontbijt met een warme croissant en broodjes.

kamers niks byzonders, maar de ligging maakt het meer dan goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Canada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canada in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Canada scoort een 6.15 uit 10 op basis van 20 reviews.