Bed and Breakfast Ca' San Rocco

2007

Prachtige B&B

Lieve Coffyn
26-8-2007

Prachtige B&B. Het ontbijt bestond uit verse pistolets en croissants, kaas, hesp, yoghurt, cake en een uitgebreide keuze aan warme en koude dranken. Perfect voor een citytrip. De kamers zijn zeer ruim en netjes. Airco op de kamer is aanwezig en zeer welkom! Niet super goedkoop, maar nog altijd goedkoper dan veel hotels en zeker z'n geld waard! Dikke aanrader.

net terug uit venetie en erg genoten van de stad. wij zaten in het hotel san rocco een Lief klein hotel erg netjes en erg schoon. in het hotel zelf is niets te beleven, maar bij mooi weer kan je er heerlijk buiten zitten. Onbijt was voor ons goed en voldoende. (als je van luxe houdt zal je het te weinig vinden)

Op loopafstand van goede restaurants, wijnbars en bezienswaardig heden. De boot naar san marco.

goed bereikbaar en goed bereikbaar van af openbaarvervoer 5 min lopen>

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ca' San Rocco in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ca' San Rocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.