Hotel Ca' Malipiero Suite

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel Ca' Malipiero Suite
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ca' Malipiero Suite voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ca' Malipiero Suite in het Nederlands

Net van uitbaters veranderd en maar 3 sterren

Elizabeth, 13-5-2008

Net van uitbaters veranderd en maar 3 sterren. Zeer oude eerste indruk, maar wel erg netjes en verzorgd. Ongelooflijk vriendelijk personeel! We kregen hier zolderkamertje na overboeking van ons eigen hotel (Ca'Formosa) en waren eerst teleurgesteld (oude en vieze 1e indruk met zeer laag plafond, maar snel goedgemaakt door personeel). Goed maar niet té uitgebreid ontbijt. Perfecte ligging!

Mijn eerste indruk was niet zo goed maar het is een heel

jozien hennekam, 5-10-2006

Mijn eerste indruk was niet zo goed maar het is een heel oud huis van rond 1400 en dat zie je dan ook. Het is wel schoon en alles wat je nodig hebt dat is er. Heel vriendelijke mensen en de ligging is perfect. Alles in venetië is duur, dus ook dit hotel. Ontbijt op de kamer vonden wij heel fijn en precies op de afgesproken tijd. Bij aankomst moet er inderdaag aangebeld worden maar daarna krijg je sleutels en kun je gaan en staan waar je wilt.

hotel staat als vier sterren aangeduid op de website .

Maar daar is niets van te zien .

Je moet aanbellen om binnen te geraken en moet dan 2 verdiepingen met de trap naar boven .

onbijt aan bed wegens geen ontbijtzaal .

Hele kleine kamer gekregen die heel dringend aan restoratie toe was .

Alles was wel proper en de ligging kon niet beter .

eens je de weg wist was het san marco plein en de rialto op ongeveer 5 min. lopen .

Prijs/kwaliteit niet evenredig .

er staat ook nergens geen sterren aanduiding bij het hotel .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca' Malipiero Suite in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca' Malipiero Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ca' Malipiero Suite scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.