Hotel Buon Pesce

We hebben een aantal aanbieders voor Buon Pesce voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Buon Pesce in het Nederlands

Goed hotel op schitterende locatie

Ben en Desiree
12-2-2012

Goed maar eenvoudig hotel wat gelegen is op het eiland Lido di Venezia vlakbij Venetie. Het hotel is per veerboot makkelijk te bereiken vanaf Venetie zelf. Na de boot moet je nog een klein stukje rijden voordat je bij het hotel arriveert. Bij het hotel kun je voor de de deur parkeren.

Het hotel ligt aan het wat en je kijkt uit op het "vaste land" van Venetie, de ligging is echt perfect. Op het eiland zijn winkels en restaurants te vinden en heb je alles bij de hand.

Het hotel zelf is goed, de kamers zijn eenvoudig. Wat erg mooi is, is de plaats waar het ontbijt is, dit is voor het hotel met uitzicht op het water, dit vonden wij beide geweldig. Met de veerboot kun je ook weer terug en daar Venetie zelf gaan ontdekken. Wij waren op doorreis met de auto naar Rome en dan is dit hotel voor een paar dagen perfect, wanneer je langer in Venetie verblijft is het misschien prettig om een hotel te zoeken wat in of om Venetie zelf ligt, dat scheelt je de boottocht.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• AdresRiviera San Nicolo' 50 Lido 30126(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buon Pesce in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buon Pesce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.