8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Olimpia Venezia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Olimpia Venezia in het Nederlands

Overal vlakbij en gastvrij

sophie_koens
3-10-2012

Heel leuk hotel, mooie kamer, leuke tuin, buiten ontbijten en een prima ontbijt. Vlakbij de bussen, vaporetto, PeopleMover (cruiseterminal), ideaal gelegen dus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel eettentjes om de hoek. Zeker een aanrader voor of na een cruise.

Gereisd Met partner in Fri Sep 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel voor cruisepassagiers

Marja
21-5-2010

Dit hotel ligt pal aan de Piazza del Roma, waarvandaan de shuttlebussen vertrekken naar de diverse cruiseterminals. Voor en na het maken van een cruise mag je je koffers gratis in het hotel laten staan. Verder kun je vanaf dit hotel makkelijk naar de opstapplaatsen van de Vaporetto's, het openbaar vervoer van Venetië. Het ontbijt is ook uitstekend verzorgd. Heel uitgebreid. Tevens beschikt het hotel over een prachtig aangelegde tuin, waar je ook kan ontbijten, maar waar je ook heerlijk in kunt zitten met b.v. een Italiaans ijsje, die om de hoek van het hotel worden verkocht.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Olimpia Venezia in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Olimpia Venezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.