Hotel Bauer Palladio & Spa

Hotel Bauer Palladio & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Bauer Palladio & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bauer Palladio & Spa

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Bel hôtel original (ancien couvent) et calme.

L'hôtel est situé à 5 minutes de la place saint marc sur l'île juste en face. Pour y aller une navette gratuite de l'hôtel (bateau de l'hôtel). L'hôtel dispose d'un jardin agréable avec espace pour manger, quelques transats,... Cette hôtel permet d'être au calme à proximité de la zone fortement touristique (place saint marc).

Les petits déjeuner sont corrects avec un bon service. Nous n'y avons pas pris d'autres repas.

Nous avons été surclassé dans cet hôtel (nous devions être à l'origine dans un hôtel 4* un peu plus loin). Le vrai prix de cet hôtel semble tout de même assez élevé.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bauer Palladio & Spa in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bauer Palladio & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bauer Palladio & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.