Hotel Basilea

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Basilea voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 7 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Basilea

• 8m hoens10-10-2017

helemaal geweldig

goed was de netheid van de kamer, zuiverheid van de douche en toilet, meer dan gemiddeld was het ontbijt, kamers zijn idd wat gedateerd maar wel helemaal in venetiaanse stijl.

• 4Caroline Meelhuysen06-07-2012

Bezoek hotel Basilea Venetie

Niemand kon ons vanaf busstation Piazzale Roma vertellen waar we heen moesten, zelfs de watertaxi of waterbus niet. VVV niet te vinden. Gelopen met koffers. Slecht aangegeven door touroperator. Hotel-ontbijt slecht. Na een half uur was bijna alles op, dus als eerste in de eetzaal zijn! Kamer matig, lekkage van douchecabine.

• 0Hermanliakok24-05-2012

Dit nooit meer

Wij vonden het hotel beslist geen 3 sterren waard, De omgeving was niets bijzonder geen uitzicht de buurt was zo zo, personeel liep niet over van vriendelijkheid wij vonden prijs/kwaliteit niet in verhouding staan, was niet schoon wie gebruik er in deze tijd nog dekens, waren niet schoon,douche stang was stuk gemeld op eerste dag maar werd niets aangedaan, kamer zag er verveloos uit. Als je de luiken dicht deed sprongen er stukken hout af, als je wat later ging douchen was het warme water op, en dan hebben we het nog niet eens over het ontbijt dat was om te huilen al met al een voor ons zeer slechte keuze. Terwijl er in Venetië genoeg 3 sterren hotels zijn die er keurig en verzorgt uitzien een betere omgeving hebben en een terras buiten.

• 7H. Schipper17-05-2012

Leuke centrale plek

Gewoon net 3 sterren hotel in Venetie. Kamer op zich redelijk maar wel een beetje oud. Leuk ingericht. Enige min punt: stopcontacten die allemaal loszitten, pas op met stekker uittrekken, en aan en uit knopjes van bedlampen werkten niet goed. Beetje eng met aan en uit doen! Opletten. Nette badkamer en elke dag schone badhanddoeken. Bed werd elke dag opgemaakt en kleding lag zelfs gevouwen op de stoel. Ontbijt bij de prijs in maar stelde niks voor. (ranja, koude melk, croissantje en stukje brood. Nutella uit potten en plakje kaas. Goede koffie en thee. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel dat aandacht voor je heeft. Super! Hotel op ideale ligging, vijf minuten van het station van Venetie en dicht bij vaporetto stop. In paar minuten al bij Rialto brug. Prijs/kwaliteit is redelijk, maar Venetie is duur. Voor een stedentrip naar Venetie is dit hotel een uitstekende oplossing. Zouden het weer kiezen.

• 8karin19-04-2012

Super!

Echt een leuk hotelletje en ook zeker goed gelegen. Mensen in het hotel waren ook heel erg aardig. Als ik weer zou gaan dan ga ik zeker weer hier slapen.

• 0aghdoumi03-03-2012

hotel basilea in venetie

hotel basilea in venetie is een zeer gastvriendelijk hotel, die gelijk voor je klaarstaat als je bij de deur aankomt. de kamers zijn zeer groot met een karakteristiek tintje. de douche en de wc zijn van elkaar gescheiden, de douche zit in de slaapkamer en de wc is bij de ingang van je kamer. het is hier wel heel schoon en de housekeeping maakt elke dag schoon en vouwt zelfs je kleding op. ontbijt is gewoon simpel croissantjes en brood met beleg, maar wel met een leuke sfeer. prijs/kwaliteit is zeer goed.

• 8Agnetha en Joost23-02-2012

prima hotel

schone kamer, prima ligging en rustig gelegen

• 5Een ouder paar28-08-2011

Hotel Basilea

In dit Hotel zijn wij 5 dagen geweest,de kamer is niet een keer schoon gemaakt,alleen de handdoeken worden verwisseld.Het ontbijt is slecht,je moet vragen om de afstandbediening van de Airco,de TV is van 20 jaar geleden.

• 7Arjan Vogel26-08-2008

redelijk hotel in Venetie

Redelijk hotel in Venetie. Kamers vrij klein en een beetje oud. Leuk ingericht. Nette badkamer. Ontbijt bij de prijs in. Niet speciaal, maar zeker niet slecht. Vriendelijk personeel. Hotel op vijf minuten van het station van Venetie. Prijs/kwaliteit is redelijk, maar Venetie is nou eenmaal duur. Voor een stedentrip naar Venetie is dit hotel een prima oplossing.

Hotel Basilea info

Building information