Hotel Bartolomeo

3 reviews over Hotel Bartolomeo in het Nederlands

Prima hotel, fantastische ligging

Anna
25-6-2016

Dit hotel ligt midden in de drukste buurten van Venetie. In de zomer is het zeker niet te harden, maar nu was het er aangenaam. Je hoort weliswaar iedereen hoesten in de smalle stegen, maar in deze tijd van het jaar is dat geen probleem. Groot pluspunt: alles is beloopbaar vanaf hier. Ondanks de toeristische buurt is het gelukt low budget te reizen en de picknick uit de plaatselijke supermarkt op de hotelkamer smaakte prima. ontbijt is erg droog en Italiaans, maar voor een paar dagen en deze prijs hoor je me niet klagen. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk

prima hotel midden in de stad

cvdb
20-10-2011

geen luxe hotel maar centraal gelegen,

dicht bij de Rialto brug meest bezienswaardigheden vlak bij.Goed ontbijt,vriendelijk

personeel.

2008

Super hotel, op super locatie in Venetië

Monica
17-9-2008

in september 2008 5 dagen naar dit hotel in Venetië, fantastische locatie, vlak bij de Rialto brug, daar waar alles gebeurt in Venetië, je loopt in heel korte tijd naar het St. Marco plein. Prachtige grote kamer (met airco) en voor Italiaanse begrippen een heerlijk ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Bartolomeo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bartolomeo in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bartolomeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.