Hotel Atlantide

ItaliëVenetoVenetië

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Atlantide voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Atlantide

• 7Rob18-05-2013

Centraal gelegen

Hotel Atlantide is een eenvoudig maar goed hotel. Het is betaalbaar in tegenstelling tot andere hotels in het centrum. Zeer handig gelegen bij busstation, treinstation en boten op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is eenvoudig maar prima met om de dag een eitje (wel koud helaas), elke dag croisants,yoghurt,cappucino,thee,enz. De kamers zijn schoon en een echt Italiaans (ouderwets), de badkamer is goed. In het hotel slaap je heerlijk rustig op goede bedden. Een klein terrasje ('binnentuin') maakt het aangenaam als je buiten wilt ontbijten of 's avonds nog even wilt zitten bijkomen van alle indrukken. Kluisje huren is gratis (borg 50,=).

• 7karin03-04-2013

perfecte ligging

Het hotel is perfect gelegen, zeer dichtbij het station! Het hotel is verder eenvoudig maar daar is de prijs ook naar. Kon niet veel vinden wat goedkoper was. Alles was schoon.

• 5macartman12-08-2012

Midden in Venetië maar geen goed hotel

Zoals de titel al doet vermoeden, het staat midden in Venetië. We hadden misschien te hoge verwachtingen, maar dit hotel was niet erg goed. Vriendelijke man bij het ontbijt, maar de kamer was zo groot als een kleding kast en het bed was een twijfelaar met één deken. Ik was met een vriend op roadtrip door Italïe, dus dan is dit een onplezante verrassing.

Maar Venetïe, één van de mooiste steden die ik heb gezien in Italïe.

• 7Marissa en Co15-09-2010

goed gewoon hotel, geen luxe

dit hotel ligt niet in een te drukke omgeving, gemakkelijk voor het vervoer, je kan onmiddellijk van de bus of trein te voet naar het hotel. Vanaf het hotel kan je te voet door de winkelstraat naar het San Marcoplein gaan, je kan ook via de steegjes aan de overkant wandelen, wat zeker aan te raden is : je ziet typische pleintjes, steegjes, zeer mooi en gezellig. Zeker niet aan te raden met kleinere kinderen. Het hotel was proper, alleen in de aankomshal stonden zetels, maar deze waren echt versleten, gelukkig moesten wij hier niet veel zijn. Het hotel is goed voor een citytrip, eigenlijk ben je er toch maar om te slapen en de bedden waren heel goed en er was airco. Bij het ontbijt krijg je elke morgen ontbijtkoeken, er was choco, cofituur, kaas en allerlei koekjes, je kan ook eitjes bestellen. Als ik terug ga, zou ik in dit hotel terug logeren, daar de prijs laag was. In de hoofdstraat naast het steegje van het hotel was er een pizzeria, waar er zeer lekkere pizza was.

• 7len01-10-2009

Ideaal gelegen hotel

Ik heb in Hotel atlantide 2 nachten overnacht. Eenvoudig maar betaalbaar hotel. Ideaal voor als je laat aankomt op de luchthaven hotel ligt op 10 min lopen van station of busplaats/parkeerplaats. Kamer niet al te groot maar netjes en schoon. Badkamer ook keurig in orde. ontbijt was voor typisch italiaanse ontbijtbuffeten ruim, broodjes, kaas, vleeswaren, meusli, fruit, yoghurt en een eitje otbraken niet. vriendelijk personeel!

• 6Nicole25-06-2009

The staff were very welcoming and helpful. Ideal if you don't want to spend much on your hotel stay. Quite near the bus terminal and train station!!

• 7Edgar02-07-2006

Hotel Atlantide is een eenvoudig hotel, maar zeer goed gelegen in Venetië, namelijk vlakbij het treinstation en de plek waar je aankomt met de boot wanneer je de auto op het parkeereiland hebt achtergelaten. Om de hoek bij het hotel begint de uitgestrekte winkelstraat die je uiteindelijk op het prachtige Piazza San Marco brengt. Ook de vaporetto (de busboot) meert aan op een steenworpafstand zodat je gemakkelijk alle bezienswaardigheden in Venetië kunt aandoen.

Hotel Atlantide info

Facilities