Hotel Antico Capon

HotelWeer vandaag31°20°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Capon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Antico Capon in het Nederlands

Bedbugs!

Fredericke
15-9-2011

Prima hosteltje, jammer dat drie kwart van de bedden vol zitten met bedbugs/bedwantsen. Na zes nachten bij terugkomst, meer dan 550 keer gebeten! Van de zeven zaten vier onder de bulten, echt niet normaal!

Prima hotel

T en S
11-6-2009

In mei zijn wij in dit hotel geweest. De ligging is echt geweldig, het hotel ligt erg centraal aan één van de leukste pleinen van de stad. Lekkere pizza's, ijsjes en leuke restaurantjes zijn om de hoek. Het hotel was schoon en het personeel was vriendelijk. Simpel maar gewoon goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antico Capon in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antico Capon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antico Capon scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.