Hotel Albergo Cà Alvise ****

Hotel Albergo Cà Alvise ****

Hotel Albergo Cà Alvise

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Cà Alvise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Albergo Cà Alvise in het Nederlands

Dit hotel heeft een PERFECTE locatie midden in hartje Venetië, overal dichtbij en toch rustig. Het is wel even zoeken, maar eenmaal bij Teatro de Venice moet je het gewoon even vragen in een restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij kregen een upgrade van een goldroom naar een platinumroom. Zeer ruime kamer met prachtige badkamer. Minibar heeft ook zeer acceptabele prijzen.

Wij betaalden 140 euro per nacht, dit was een mooie prijs kwaliteit verhouding, al weet je dat Venetië erg duur is. Wij moesten nogal wat trapjes op en af naar de kamer, en er was geen lift. Niet geschikt voor mensen slecht ter been dus. Helaas veel muggen op de kamer.

Goed ontbijt in een ietwat kleine ruimte, maar leuk ingericht in Venetiaanse stijl.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Cà Alvise in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Cà Alvise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Cà Alvise scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.