Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag27°21°
Bed and Breakfast Al Saor

We hebben een aantal aanbieders voor Al Saor voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Al Saor in het Nederlands

Verzorgd, centraal gelegen, vriendelijk ontvangst

Q
23-6-2014

Zeer verzorgde en schone kamers. Alle kamers met eigen sanitair wat er ook verzorgd en schoon uit ziet. Zeker voor een B&B een uitgebreid en compleet ontbijt in de kleine binnentuin. Het ligt heel centraal op loopafstand van alles en op 1 minuut lopen van de vaporetto, maar in een zeer rustig zijstraatje dus geen geluid van de straat te horen. Wel wat gehorig pand, dus van andere gasten soms wat te horen, zoals gebruik van douche of het schuiven van stoelen. Zeer vriendelijke eigenaars. Ik zou deze accomodatie zeker aanbevelen!

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Bed and Breakfast info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras

• AdresCannaregio 3904/A - Calle Zoti 30121(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Al Saor in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Al Saor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.