Hotel Al Malcanton

Kleine hotelsWeer vandaag27°18°
7,3

5 reviews over Hotel Al Malcanton in het Nederlands

Het hotel heeft een prachtige ligging: zeer bereikbaar maar toch rustig gelegen.

De kamers waren nieuw, proper en gezellig. Goede airconditioning, ijskast gevuld met drankjes, ...

Bij aankomst (2 uur na het tijdstip van beschikbaarheid) was onze kamer echter nog niet beschikbaar.

De 2e dag was onze kamer om 17u nog niet onderhouden ( het bed was niet opgedekt en de handdoeken waren niet ververst).

Het ontbijt van het hotel was absoluut ondermaats. Niet alleen was de keuze uiterst beperkt. (kleine pistolets, croissaints (beiden niet te eten) en voorverpakte beschuiten met daarbij voorverpakte confituur, choco en kaas)

Maar ook de kwaliteit van het brood en croissants waren ronduit slecht. Na 2 dagen voorverpakte beschuiten eten, hadden we er de 3e ochtend wel genoeg van.

Rustige locatie met mooie kamers

Angela, 19-5-2011

Ligging is 1 brug van piazza Roma. Rustig aan een hofje/steegje. Kamers zeer verzorgd met ruime badkamer/toilet. Voorzien van koelkast met diverse koude drankjes. Alleen jammer dat je na het ontbijt geen warme drank meer kunt krijgen.

eenvoudig,maar schoon

wendyenhenri, 2-2-2011

beetje oudbollig hotel,maar n superschone kamer en nieuwe badkamer.

Karig ontbijt,maar goed genoeg om de dag mee te beginnen.

Prima voor 1 overnachting.

zeer klantonvriendelijk hotel

ingrid, 20-12-2010

We hebben dit hotel geboekt omdat het er mooi uit zag en aan onze wensen voldeed. Simpel maar toch genoeg wat we dachten nodig te hebben. Bij het inchecken was de eigenaar nog vriendelijk maar eenmaal ingecheckt veranderde hij in een zeer onsymphatieke man.

Op het buro stond een bordje dat je koffie en thee en frisdrank kon kopen in het hotel, toen we daarom vroegen bleek hij dat niet s middags te maken of kregen we een snauw dat hij druk met de kerstdecoratie bezig was.

We durfde toen ook maar niet meer om de op bed ontbijtservice te vragen die op de website stond.

Ook schone handdoeken om de 3 dagen vind ik een beetje vies. En als dan de kamer schoon gemaakt is dan ontdek je dat je smerige handdoeken gewoon weer terug gehangen zijn.

Al met al was het een redelijk hotel en zit het overal vlakbij, maar je moet totaal geen vriendelijkheid vragen van de eigenaar.

Want gedag zeggen is al teveel gevraagd.

gloednieuwe albergo en zeer proper

simonne, 13-2-2010

De albergo is 1 bruggetje en

2 straatjes verwijderd van Piazzza Roma, waar de bussen stoppen, dus op

5 minuutjes van de vaporreti, van de cannaregio, van het St Margharetaplein, het is er kraaknet en niet duur, echt een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Al Malcanton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Malcanton in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Malcanton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Malcanton scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.