Camping Al Lago di Lago

• 6.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Al Lago di Lago (Veneto) is een rustige camping zonder animatie. Voor de kinderen is er wel een speeltuin en een zwembad. In het restaurant geniet je van de Italiaanse keuken en je bestelde broodjes worden ‘s ochtends tot aan je plek gebracht. De camping ligt aan een klein meertje en met de trein kun je makkelijk naar Venetië.

Contact

85 reviews over Camping Al Lago di Lago

• 8Marco en Anne12-01-2020

TOP camping!

Als je houdt van rust, schone camping, met net en normaal sanitair, goedkoop en zeker niet toeristisch, dan is dit de plek waar je moet zijn. Dit is een camping met bijna of geen animatie maar wel veel kinderen en pubers, deze weten zich goed te vermaken aan het zwembad en aan het meer. Je kan aan het zwembad een ijsje, drankje, of snoep halen. Het zwembad is schoon, het toiletgebouw is simpel maar netjes. De jeugd had de vrijheid om dingen te doen op de camping(zoals een kampvuur maken). De eigenaren Giorgio en Daniela zijn echt 2 mensen die met hart en ziel bezig zijn deze camping mooi en gezellig te maken en het de kampeerders naar de zin te maken en met advies voor uitstapjes in de omgeving weten ze de mooiste plekjes. De plaatsen zijn ruim en enkele kleine plaatsen, en 1 x per week komt een soort SRV wagen waar je een klein boodschapje kan doen. Wij hebben het TOP gehad op deze camping en het prachtige gebied.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Jacques (Brabant)06-09-2019

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!

Eerst even iets rechtzetten: Onze ervaringen met de eigenaren zijn ronduit positief. Inderdaad, hou je aan de regeltjes (gelijk aan normale normen en waarden) en als jij (of jouw kind) even buiten de pas loopt dan wordt je daar vriendelijk, maar wel duidelijk, op gewezen. No problem dus, toch? Maar als je van huis uit gewend bent om je troep overal te laten slingeren, luidruchtig te zijn, overlast veroorzaken enz. , sla deze camping zeker over! Maar, hou je van een relaxte sfeer, kleinschaligheid, hier en daar heerlijk kneuterig, schoon, zwemmen en spelen in het schone meer, fantastische trampolines (volgens onze kids) en gratis!, minder bereikbaar zijn door matig wifi (das rustig zeg ;-) , vriendelijke mensen om je heen, mooie plaatsen in de buurt, uitzicht op de bergen, mooi weer waar alleen 's avonds het onweerachtig kan zijn (maar heej, das in de bergen), boodschappen in de buurt doen,autoloos en ruime plekken? Boeken maar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ivo25-08-2019

Zeer mooie en gezellige camping

Met ons gezin hier een week gestaan.

Voordelen: - Schitterende omgeving

• Ruime plaatsen (voor Italiaanse begrippen)

• Prima zwembad en meer

• Voor kinderen tot 12 voldoende vermaak

• Gemoedelijk, eigenaren behulpzaam

• Lekker rustig

Nadelen - Sanitair (warmwater) niet toereikend.

-Eigenaren kunnen nogal "temperamentvol" zijn 😉

-Onze plek bleef flink drassig ondanks het mooie weer

Verder heb je hier ook enigzins last van de tijgermug. Daar kan de camping echter weinig aan doen en dat is in de hele streek Veneto gewoon een feit. Smeren met Deet helpt in ieder geval.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Yvette16-08-2019

Helaas niet

Helaas moeten we de reviews beamen over de houding van de eigenaresse. Door een normale vraag van vrienden over een campingplaats, werd er direct zeer fel en aanvallend gereageerd. Een normaal gesprek bleek direct en de volgende dag niet mogelijk.
    Helaas bleef deze aanvallende en ontwijkende houding de rest van het verblijf en richtte zich ook naar ons.

Vriendelijkheid en gastvrijheid bepalen toch een groot deel van het vakantie plezier. Het is dus helaas geen camping waar we nog een keer naartoe zouden gaan.

Zolang alles goed gaat, zal de houding van de eigenaresse vast prima zijn maar er moet in haar ogen niets verkeerd gevraagd of gezegd worden dan schiet ze flink uit de bocht. Jammer want de overige medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Positief is zeker de ligging aan het meer, de trampolines en tafeltennistafels voor de kinderen en Venetië en dorpjes in de omgeving om naartoe te gaan.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Jan-Kees11-08-2019

Prima camping maar erg ver van de snelweg

Wij zijn in juli/augustus 2019 op deze camping geweest met twee kinderen (8 en 5 jaar). We hadden een staanplaats voor onze caravan aan het meer.

Voordelen: Staanplaats aan het meer erg mooi en ruim Veel jonge kinderen die met elkaar kunnen spelen Vriendelijke campinggasten Betrokken personeel Ruim voldoende ligbedden en parasollen in zwemgedeelte Voldoende te zien in de omgeving

Nadelen: Camping ligt erg ver van de snelweg (3,5 uur binnendoor) Lastig navigeren met caravan (passen en steile hellingen vermijden) Staanplaatsen aan het meer bieden geen beschutting bij storm (wind) Staanplaatsen verder van het meer kleiner en erg dicht op elkaar Sanitair iets onderbemeten (warm water op aan het einde van de middag) Eigenaresse kan pinnig zijn maar is niet onredelijk Geen eetgelegenheid op de camping (restaurant ernaast is niet veel soeps)

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Mariska10-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Met 2 gezinnen met 1 klein kind en 4 grote kinderen onze vakantie op camping al lago gevierd. Een geweldige tijd gehad. Afval wordt gescheiden, maar hiervoor krijg je 3 kleine afvalbakken ter leen. Eigenaren zijn vriendelijk en de jongste mocht paar maal meerijden in hun golfkarretje en genoot hiervan. Bij problemen, zoals een brandwond, wordt direct hulp geboden.

• 8Eetgelegenheden

• 9Margreet07-08-2019

Heerlijke plek

Heerlijk camping direct aan het meer en met zwembad. De eerste week werden de broodjes zelfs bij de plek bezorgd. Zeer betrokken eigenaren en personeel. Ze bellen een restaurant voor het maken van een reservering, komen met een ijspakking bij de plek voor een verstuikte enkel of regelen een monteur bij autopech, echt top! De regels maken dat het voor iedereen een prettige camping is en blijft. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Prachtige omgeving en overal heerlijk en betaalbaar eten en drinken. Leuke camping voor alle leeftijden. Jonge kinderen op de trampolines en in het zwembad. Voor de oudere kinderen is een aparte vuurplaats gemaakt, waar ze 's avonds met z'n allen kunnen "chillen". Daarnaast is er midgetgolf , pingpong tafels en een duikplank bij het meer. Ruime plekken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

• 8Pieter31-07-2019

Heerlijke camping voor jong en oud

Wij hebben een stacaravan type Lago gehuurd, de caravan dit jaar thuis gelaten. De stacaravans worden uitermate goed schoongemaakt. De foto's op de website zijn gedateerd. Het type Lago is voorzien van een groot houten terras, de ene helft voorzien van een afdak en de andere helft niet. (maar die hebben prachtig uitzicht over de bergen). Het restaurant hoort niet bij de camping dus heeft dit geen zin om hier iets over te zeggen. De slagboom gaat tussen 13.00 - 15.00 dicht, campinggasten mogen gewoon met de auto de camping op en af. Als je de slagboom maar weer dicht doet. Onze jongen van 16 en 18 en dochter van 10 hebben zich prima vermaakt samen met de vele andere jongeren. Ik zie reviews over strenge regels..... hoezo? Als je je gewoon gedraagt is er niks aan de hand. De eigenaren helpen direct als je een vraag hebt. Ik raad deze camping zeker aan. Leuk zwemmeer, zwembad, 10 trampolines, supermarkt "DPiu" in de buurt (Lidl op 10 km).

• 8Staat v/h sanitair

• 8E. Starmans11-07-2019

Aanrader

Wij waren begin juli 2019 (laagseizoen) op deze camping, n.a.v. ons verblijf kan ik deze camping aan iedereen aanraden. De standplaatsen zijn ruim (plek voor stationsauto, caravan, luifel en daarnaast nog voldoende ruimte om te zitten. Plekken met veel schaduw en enkele met wat meer zon. Nieuw sanitair dat goed wordt bijgehouden en altijd warm water heeft. Mooi zwembad met peuterbad dat erg schoon was. Meer met springplank en stijger en mooi om te zwemmen. In het weekeinde ook veel dagjes mensen. Elke ochtend bakkertje met heerlijk brood op de camping en ook mini supermarktje. Al met al zijn alle belangrijke zaken aanwezig!

Diverse leuke uitstapjes. Eigenaresse is behulpzaam doch pittige dame. Streng afvalbeleid, bij fouten wordt dit niet onbesproken geladen. Speeltuin wat verloederd en ongezellig. Barretje bij meer minimaal. De afstand van de camping naar een snelweg (richting Noorden) enorm. Maar dit mag de pret niet drukken.

• 6Eetgelegenheden

• 6Linda Nieland-van Nugteren11-07-2019

Nooit Meer...

Nooit weer, Mensen verdraaien de waarheid, ons verblijf was slecht, het stonk naar riool, de regels erg streng, uit eten buiten de poort,aan meer wat dus zo naar riool rook, maar jammer ze kunnen niet tegen kritiek, Maar voor ons nooit weer en gelukkig heeft Italie zo veel mooie campings.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

6 tips over Camping Al Lago di Lago

• Margreet, 10-08-2019
    • Castel Brando en met de glazen lift naar boven
    • Grotten van Caglieron
    • Met de auto naar Venetië tot station Mestre. Op het station een dagkaart kopen voor het openbaar vervoer en dan met de bus naar Venetië. Let op dat je de juiste kaart koopt en de juiste prijs betaalt (informeer bij de camping). Ze proberen op het station van alles om je een ander ticket te laten kopen of meer te laten betalen voor een openbaar vervoer kaart.
    • Veneto is een prachtige stad

• Robert, 09-08-2014

De "Prosseco route" is echte aanrader met fantastische vergezichten. http://www.campingallagodilago.it/nl/

• janny van buren-herder, 17-08-2014

met de trein naar Venetië.

8 vragen over Camping Al Lago di Lago

• Anja , 20-02-2020

Pubers

Wij gaan deze zomer met onze dochter van 14 naar deze camping. Zijn er nog meer kinderen van deze leeftijd die er dan zijn?

• Robert, 15-11-2017

vissen

zijn er toevallig nog vissers die hun ervaringen willen delen met name welke vis zit er? welk aas wordt er gebruikt

alle informatie is welkom

Alvast bedankt Groet Robert

Patrick Hoep, 28-08-2018

Ik heb 1x gevist met me dochter van 3.5jaar. toen vingen we een zonnebaars. Het is moeilijk om van de camping te vissen. Dit kan maar op 2 plekken want van het zonneterras mag je niet vissen. (dit had wel meer gemogen of een paar steigers voorbij de lelie velden.) Je ziet veel vis springen rond schemering dit zijn veel winde soorten. naast de camping waren Italianen aan het karper vissen. karper en snoek zullen er zeker zitten. een bootje of bellyboot zou erg leuk en handig zijn.

• John, 25-05-2016

Ja

Ik ga hier met een vriend van 75 naar toe. Kunnen wij ons hier wel vermaken in de avond uren

Camping Al Lago di Lago info

• SchaduwplaatsenAanwezig