Tijdelijk €25 aanbetaling

Al Lago di Lago

We hebben de beste aanbieders voor Camping Al Lago di Lago voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 99 reviews
+66

7.2GoedScore uit 99 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Al Lago di Lago (Veneto) is een rustige camping zonder animatie. Voor de kinderen is er wel een speeltuin en een zwembad. In het restaurant geniet je van de Italiaanse keuken en je bestelde broodjes worden ‘s ochtends tot aan je plek gebracht. De camping ligt aan een klein meertje en met de trein kun je makkelijk naar Venetië.

99 Reviews over Al Lago di Lago

• 7Mirjam09-09-2022

Leuk voor 1 jaar

Een echte Italiaanse camping, ietwat rommelig, maar dat heeft wel zijn charme. Jammer dat je geen pleknummer kunt reserveren, maar een zone. Wij hadden voor 3 weken de F zone (meerzicht plaatsen) gereserveerd. We kregen helaas de slechtste meerplaats die er is. Onze plek bevond zich achter andere kampeermiddelen. Als de voor buren hun kampeermiddel gunstig neer hadden gezet, hadden we nog net meerzicht. Jammer dat ervoor gekozen wordt om mensen die een lang verblijf reserveren een mindere plaats te geven ten opzichte van kort kampeerders. Het sanitair, en met name de douches bij de vrouwen waren ronduit smerig. Dat lag niet zozeer aan het poetsen, maar aan de vrouwen die hun plukken haar niet uit het douche putje haalden en dat lieten liggen voor degene die na hen kwamen. De eigenaresse was streng, maar wij hadden daar geen last van. Het water van het meer was heerlijk qua temperatuur. Helaas is vissen vanuit de camping verboden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8MM15-08-2022

Leuke kleinschalige camping!

Leuke kleine camping, met mooie kampeerplekjen bij het meer, maar ook met huur accommodaties. Er zijn veel trampolines, waar de kinderen gratis op mogen. Het zwembad ligt bij het meer en is prima. Je kan makkelijk wisselen van zwembad naar meer en omgekeerd. Er zijn ruim voldoende bedjes en parasols bij het zwembad en het meer en je kan er een drankje en ijsje halen. Erg leuk. Omgeving ook erg mooi en Venetië is goed te bezoeken met de trein. Ik raad deze camping aan.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Piet & Ans de Weert01-06-2022

Hele mooie camping met veel schaduwrijke plekken.

De camping ligt aan een heel mooi meer en ziet er perfect en verzorgd uit, alles rondom het zwembad zoals bedden en parasols waren splinter nieuw, verder zijn er heel veel schaduw rijke plekken. Jammer dat het zwembad nog niet open was, maar wij waren volgens eigenaresse enkele weken te vroeg (half mei) voor aanvang seizoen. Kortom de service was perfekt incl de bezorgde broodjes s,morgens bij de camper afgeleverd. Ook de omgeving is met E bike goed te doen, er is veel te zien in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.

Piet & Ans 15-05-2022 Boxmeer

• 5Maaike31-01-2022

jammer houding eigenaresse

Op zich een mooie camping, maar ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld door een camping-eigenaresse. Na een simpele vraag werd ik uitgescholden en gezien als lastig en vervelend. Er was geen normaal gesprek meer mogelijk en zelfs onze kinderen kwamen een keer huilend terug van broodjes halen omdat mevrouw uit haar slof was geschoten omdat ze haar niet begrepen. Erg jammer, de camping heeft potentie, maar voor ons nooit weer!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Familie Span01-09-2021

Mooie Italiaanse camping aan een rustig meer

Elf dagen met onze caravan op deze camping gestaan. In andere reviews staat dat de eigenaresse stug is en de huisregels streng naleeft. Dit hebben we niet gemerkt. We vonden al het personeel erg vriendelijk. De camping is mooi gelegen aan het meer en het zwembad is prima. Het sanitair is schoon. Wel is de temperatuur van de douches niet altijd goed te regelen. De wasmachine heeft een grote inhoud. Dat is prettig als je een wasje wilt doen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Mark24-08-2021

Mooie kleine camping met zwembad en meertje

Als je van wat kleinere campings houdt dan is al Lago di Lago echt een leuke camping. Er is een klein zwembad en een meertje waar onze kids van 9, 11 en 13 zich uitermate goed vermaakt hebben (vooral goede tip om een sup mee te nemen). Ook de trampolines waren een groot succes! De ruime plek was voor mijn grote caravan helemaal super en dit heb je op italiaanse campings niet vaak (vaak moet ik 2 plekken boeken in italie). Ook lees je veel over strenge eigenaren, maar ik wel dit toch echt relativeren: we zijn enorm goed en vaak geholpen: met het zoeken naar een mooie huttentocht tot een bezoekje aan de dokter , alles doen ze voor je! Dat ze daarnaast zuinig op ‘de camping’ zijn is voor mij logisch en totaal niet storend. Juist fijn. Toch een puntje van aandacht is het sanitair. Het is niet super en qua verlichting ook wat zwak en de reviews die ik heb gelezen slaan soms wat door. Zeker proberen deze camping!

• 8Un visitatore soddisfatto24-08-2021

Relaxt en leuke Camping

Voor italiaanse begrippen fijne en nette camping met mooie plaatsen. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om het iedereen na hun zin te maken en zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Sommige recencies kan ik me dan ook totaal niet in vinden!Echter kan er qua sanitair en het schoon houden daarvan wel stappen gemaakt worden. Tevens zou een extra sanitairgebouw geen overbodige luxe zijn. En voor wat betreft restaurantjes, er is in de omgeving genoeg leuks te vinden aan wijnhuizen en osteria’s. Kortom: wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Familie van Heuven24-08-2021

Fijne kleine, maar verouderde camping

Mooie, kleine camping. Wel erg verouderd, er is een speeltuin, maar die is onbruikbaar. Echt zonde. Alleen de trampo’s zijn prima op orde. Veel stoelen bij het mooie meer en zwembad, wel heel veel stuk. Eigenaren zijn erg streng. Ik werd op iets aangesproken, maar dat gebeurde wel heel onplezierig. Dit gaf mij geen fijn vakantiegevoel. Voor mij een reden om niet terug te komen. Ik miste ook een leuk barretje / restaurantje. Ook erg verouderd en daarom geen gezellige plek voor een biertje s avonds.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Henk10-08-2021

Heerlijke camping aan een klein meer.

We hadden een mindere periode wat weer betreft maar we hebben ons prima vermaakt. Wel weer om even een uitstapje te maken en naar Venetië te gaan, uurtje rijden met de trein.Danila is een topper, niets is haar teveel en staat net als haar man en personeel altijd voor je klaar. Kortom een prima camping aan een heerlijk zwemmeer in een prachtige omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Britta10-08-2021

Slechtste camping ervaring ooit

Ruime plekken met keus uit zon of schaduw. Aan het meer met duikplank, dus ideaal voor oudere kinderen. Het zwembad was oké, het diepe was niet heel diep en peuterbad had trap mogen hebben voor kinderen om uit te klimmen, maar dat was ook het enige wat goed was. Speeltuin vol met mieren en zeer verouderd, helft werkte niet meer/kapot of niet volledig. Bij betalen gaf ik dat aan en werd ik gelijk als zeikerd uitgemaakt, de eigenaresse kon niet normaal meer communiceren hierna. Om dan maar te zwijgen over de vieze toiletten en douches, geen eens zeep bij wasbakken, terwijl er wel strenge Corona regels worden gehanteerd. Buitenste wc’s zo donker dat je niks zag en lichten kon je zelf niet aanzetten. Geen terras of iets waar je overdag wat kon drinken, naastgelegen restaurant gaat 18uur pas open en was matig. Inchecken duurde een uur, met 4 mensen voor ons, dus dat was ook niet ideaal bij aankomst (en receptie dicht tussen 13-15u)

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar