Camping Al Lago di Lago

Weer vandaag7°-1°
Camping Al Lago di Lago
8,6

Omschrijving
Camping Al Lago di Lago (Veneto) is een rustige camping zonder animatie. Voor de kinderen is er wel een speeltuin en een zwembad. In het restaurant geniet je van de Italiaanse keuken en je bestelde broodjes worden ‘s ochtends tot aan je plek gebracht. De camping ligt aan een klein meertje en met de trein kun je makkelijk naar Venetië.

62 reviews over Camping Al Lago di Lago in het Nederlands

Fantastisch!!

G.J,
27-8-2018

Prachtige stacaravan, ruim, netjes en erg schoon!

Het was nog vroeg in het seizoen maar de eigenaars deden er alles aan om het verblijf prettig te maken. Iedere dag verse broodjes die soms met een cappuccino bij de caravan werden gebracht. Prachtige ligbedden bij het meer en mooi zwembad! Ruime plekken. Heerlijk rustige camping! Aanrader!!

Zeer leuke camping

Peter,
21-8-2018

Schitterend gelegen, schone camping in de Proseccostreek. Het meer is ideaal voor zwemmen, kanoën en vissen. Er is ook een zwembadje dat goed onderhouden wordt. Er is geen animatie, wat wij prettig vinden. Er zijn speciale plekken voor mensen op doortocht, het is dus niet zo dat er constant om je heen opgebouwd en afgebroken wordt.

In tegenstelling tot enkele reviews die wij lazen vonden wij het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er is een restaurant naast de camping dat zeer chaotisch gerund wordt, het personeel onvriendelijk overkomt en het eten te wensen overlaat.

In de omgeving zijn schitterende natuurgebieden, bergpassen en wijnboeren. Als je de drukte en attracties wilt opzoeken dan ben je binnen een uur in Venetië en omgeving.

Voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen redelijk groot, maar nog steeds relatief klein.

Al met al een aanrader!

Geen aanrader met kleine kinderen!

Wim,
21-8-2018

Normaal zijn wij het niet zo snel eens met negatieve reacties over een verblijf, maar deze camping voldeed echt niet aan onze verwachtingen uit alle positieve berichten. Wij hadden hier een stacaravan gehuurd met een kleine van 8 maanden en 1 van bijna 4. Wat wij heel jammer vonden is dat het restaurant pas om 19.00 open ging. Het barretje op de camping kun je ook wel eten maar alleen op zondag :( Het zwembadwater is naar mijn mening ook niet top de kleine was regelmatig aan de diarree na het zwemmen. Verder is op het sanitair de stacaravans en het zwembad na alles oud en een beetje vergane glorie. Wat ook raar is is dat je tussen 13.00 en 15.00 de camping niet af of op kunt, snap dat de receptie misschien dicht gaat maar de camping letterlijk afsluiten is in mijn ogen een beetje jammer. Wat ook jammer is is dat als het zwembad om 19.00 dicht gaat je op een kleine stukje na niet meer bij het meer kunt komen.

Prima camping

Regi,
17-8-2018

Camping ligt super mooi aan een meer. We hadden een hele fijne relaxte plek met zicht op t meer. Sanitair is schoon, zwembad is prettig. Wat dat betreft top!

Toch zijn we iets minder enthousiast dan vele hier. Het centrale barretje is niet heel sfeervol (plastic stoelen en plastic afscherming; ligt achter op de camping en is niet t restaurant aan t water), zwembad deel gaat om 19 u dicht, eigenaresse wijst graag op t regelement. Al met al miste we een losse relaxte sfeer die wij op campings zoeken.

Zalig tot rust komen

Robert Vanderbruggen,
26-7-2018

Op deze camping in juli 2 weken verbleven net voor het hoogseizoen, met 2 kinderen van 5 en 7 jaar oud. Wij hadden een F plaats, met uitzicht op het meer, prachtig!

Wij hebben enorm genoten van de natuur en de rust op deze camping.

Ondanks dat er geen animatie is, toch voldoende ontspanningsmogelijkheden (trampolines, zwembad, meer met springplank, speeltuin.)

De camping ligt in een prachtige, rustige omgeving, die helemaal niet toeristisch is, maar net dat sprak ons erg aan. Je komt er in het echte Italië terecht. Toch zijn er voldoende bezienswaardigheden (Belluno, Treviso, Venetië, watervallen, klimparcours, lago del Mis in de Dolomieten,...Een informatiemap ligt bij de receptie. Tarzo en directe omgeving lenen zich ook prima tot fietsen (als je van een heuvelachtig parcours houdt) maar wij gingen met de 2 kinderen fietsen. De San Boldo pas is een prachtige pas, zowel met de fiets als de auto.

Campingeigenaars zijn inderdaad kordaat, maar absoluut zeer vriendelijk en correct. Je wordt er wel persoonlijk ontvangen. Personeel is vaak in de weer en op de camping te zien. Dat zie je ook aan de camping, alles net onderhouden, rustig, mooie plaatsen met voldoende gras en voldoende schaduw.

Er is geen winkel aanwezig op de camping, maar je kan iedere dag vers brood bestellen, het werd bij ons zelfs tot aan de caravan gebracht! Heerlijk toch!

Het restaurant aan de camping is zeer lekker. Vooral de tonijnsteak!

Het meer is zeer proper en heerlijk van temperatuur, net als het zwembad. Wij hebben hier vele uurtjes doorgebracht.

Ook het sanitair is heel netjes en wordt meerdere malen per dag gepoetst. In het hoogseizoen is het misschien nipt voldoende voor alle gasten.

Een dikke pluim voor Danilla en de rest van het personeel! Wij hebben ons hier echt 2 weken volledig in het paradijs gevoeld.

Een echte camping voor de rustzoeker

Debby,
26-6-2018

Kleine rustige camping (in het voorseizoen) met redelijk wat bomen. De plaatsen zijn middel tot groot, zeker voor Italiaanse begrippen. De camping ligt direct aan het meer waar je ook in kan zwemmen, er staan ligbedden met parasols. Het zwembad is klein maar fijn. De receptie is van 13.00 uur tot 15.00 uur gesloten, er is geen uitzondering voor inchecken (als je een eind hebt gereden kan dat vervelend zijn). De camping ligt een druk bezocht restaurant, waar je voor weinig goed kan eten.

Helaas is er in de directe omgeving niet veel te doen. Wandelen en fietsen kan wel prima, het is een mooie groene streek (deed ons wat denken aan Toscane bergen). Een uitstapje naar het drukke Venetië is goed te doen (1 uur en 20 min). Je kan er voor kiezen om het allerlaatste stukje vanaf Mestre met de boot, trein of bus te doen, dat scheelt in de parkeerkosten. Deze camping is een aanrader voor de rustzoeker (in het voor of naseizoen).

Bellissimo, fantastisch

Bassie,
10-1-2018

Heerlijk natuurlijk meer, ligging camping midden in de prossecco streek

Vriendelijke eigenaren, goede voorzieningen, kortom een perfecte plek om tot rust te komen.

Mooie camping, direct aan het meer

Erica Regtering,
28-8-2017

De camping ligt mooi, direct aan het meer, met uitzicht op de bergen erachter. Bij het meer zijn bedjes met parasols en bomen die zorgen voor voldoende schaduw. Ook de kampeerplaatsen bieden (enige) schaduw. Het sanitair (bij de dames) was net vernieuwd en wordt goed schoon gehouden.

Danilla heeft hart voor de zaak en zorgt ervoor dat de (weinige) regels gehandhaafd worden. Ze is daarin heel direct, maar dat is ook lekker duidelijk. Op die manier blijft het gelukkig een schone, rustige camping. Ze is daarnaast zeer bereidwillig als je iets nodig hebt, ze pleegt dan direct wat telefoontjes voor je. Kinderen en jongeren kunnen zich prima vermaken bij de trampolines en bij het meer. Ook in de omgeving is er voldoende te doen, zoals een dagtocht naar Venetië of Cortina d'Ampezzo. Kortom, een plek waar we vast nog wel eens terug komen!

Prima camping, met uitstekende faciliteiten. Beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een prachtige plek, direct aan het meer. Enorm genoten.

Een van de weinige campings in dit gebied. Mooi gelegen aan het meer met een klein zwembad, in een prachtige omgeving. Er was net een nieuws sanitairgebouw geopend voor de dames. Enig minpuntje is de eigenaresse, ze is niet vriendelijk en chagrijnig. Het is maar een kleine moeite om mensen met een lach te ontvangen. Ze komt zeer gestrest over.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Lago di Lago in Tarzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Lago di Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.