ItaliëVenetoTarzoCampings TarzoCamping Al Lago di Lago

Camping Al Lago di Lago

ItaliëVenetoTarzo

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Al Lago di Lago voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 95 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Al Lago di Lago (Veneto) is een rustige camping zonder animatie. Voor de kinderen is er wel een speeltuin en een zwembad. In het restaurant geniet je van de Italiaanse keuken en je bestelde broodjes worden ‘s ochtends tot aan je plek gebracht. De camping ligt aan een klein meertje en met de trein kun je makkelijk naar Venetië.

Tonen op kaart

Contact

95 Reviews over Al Lago di Lago

• 8Familie Span01-09-2021

Mooie Italiaanse camping aan een rustig meer

Elf dagen met onze caravan op deze camping gestaan. In andere reviews staat dat de eigenaresse stug is en de huisregels streng naleeft. Dit hebben we niet gemerkt. We vonden al het personeel erg vriendelijk. De camping is mooi gelegen aan het meer en het zwembad is prima. Het sanitair is schoon. Wel is de temperatuur van de douches niet altijd goed te regelen. De wasmachine heeft een grote inhoud. Dat is prettig als je een wasje wilt doen.

• 8Mark24-08-2021

Mooie kleine camping met zwembad en meertje

Als je van wat kleinere campings houdt dan is al Lago di Lago echt een leuke camping. Er is een klein zwembad en een meertje waar onze kids van 9, 11 en 13 zich uitermate goed vermaakt hebben (vooral goede tip om een sup mee te nemen). Ook de trampolines waren een groot succes! De ruime plek was voor mijn grote caravan helemaal super en dit heb je op italiaanse campings niet vaak (vaak moet ik 2 plekken boeken in italie). Ook lees je veel over strenge eigenaren, maar ik wel dit toch echt relativeren: we zijn enorm goed en vaak geholpen: met het zoeken naar een mooie huttentocht tot een bezoekje aan de dokter , alles doen ze voor je! Dat ze daarnaast zuinig op ‘de camping’ zijn is voor mij logisch en totaal niet storend. Juist fijn. Toch een puntje van aandacht is het sanitair. Het is niet super en qua verlichting ook wat zwak en de reviews die ik heb gelezen slaan soms wat door. Zeker proberen deze camping!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Un visitatore soddisfatto24-08-2021

Relaxt en leuke Camping

Voor italiaanse begrippen fijne en nette camping met mooie plaatsen. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om het iedereen na hun zin te maken en zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Sommige recencies kan ik me dan ook totaal niet in vinden!Echter kan er qua sanitair en het schoon houden daarvan wel stappen gemaakt worden. Tevens zou een extra sanitairgebouw geen overbodige luxe zijn. En voor wat betreft restaurantjes, er is in de omgeving genoeg leuks te vinden aan wijnhuizen en osteria’s. Kortom: wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Familie van Heuven24-08-2021

Fijne kleine, maar verouderde camping

Mooie, kleine camping. Wel erg verouderd, er is een speeltuin, maar die is onbruikbaar. Echt zonde. Alleen de trampo’s zijn prima op orde. Veel stoelen bij het mooie meer en zwembad, wel heel veel stuk. Eigenaren zijn erg streng. Ik werd op iets aangesproken, maar dat gebeurde wel heel onplezierig. Dit gaf mij geen fijn vakantiegevoel. Voor mij een reden om niet terug te komen. Ik miste ook een leuk barretje / restaurantje. Ook erg verouderd en daarom geen gezellige plek voor een biertje s avonds.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Henk10-08-2021

Heerlijke camping aan een klein meer.

We hadden een mindere periode wat weer betreft maar we hebben ons prima vermaakt. Wel weer om even een uitstapje te maken en naar Venetië te gaan, uurtje rijden met de trein.Danila is een topper, niets is haar teveel en staat net als haar man en personeel altijd voor je klaar. Kortom een prima camping aan een heerlijk zwemmeer in een prachtige omgeving.

• 3Britta10-08-2021

Slechtste camping ervaring ooit

Ruime plekken met keus uit zon of schaduw. Aan het meer met duikplank, dus ideaal voor oudere kinderen. Het zwembad was oké, het diepe was niet heel diep en peuterbad had trap mogen hebben voor kinderen om uit te klimmen, maar dat was ook het enige wat goed was. Speeltuin vol met mieren en zeer verouderd, helft werkte niet meer/kapot of niet volledig. Bij betalen gaf ik dat aan en werd ik gelijk als zeikerd uitgemaakt, de eigenaresse kon niet normaal meer communiceren hierna. Om dan maar te zwijgen over de vieze toiletten en douches, geen eens zeep bij wasbakken, terwijl er wel strenge Corona regels worden gehanteerd. Buitenste wc’s zo donker dat je niks zag en lichten kon je zelf niet aanzetten. Geen terras of iets waar je overdag wat kon drinken, naastgelegen restaurant gaat 18uur pas open en was matig. Inchecken duurde een uur, met 4 mensen voor ons, dus dat was ook niet ideaal bij aankomst (en receptie dicht tussen 13-15u)

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Marloes21-09-2020

Top camping met schoon sanitair in mooie omgeving!

Super camping met voor Italië ruime plaatsen, goed en erg schoon sanitair. Erg aardige eigenaren, ze zorgen voor een goede sfeer op de camping. Steng als nodig, maar dat is juist prettig! Veel te zien in de omgeving, mooie steden en veel mooie natuur. In verband met slechter wordend weer de laatste paar dagen een mobile Home op de camping gehuurd. Dit kon ad hoc geregeld worden, echt heel fijn. We waren blij verrast door de luxe van de caravan en hij was echt super schoon, kortom, heel veel redenen om terug te komen !

• 9Staat v/h sanitair
  • 8van Gaalen23-08-2020

Mooie, rustige camping in niet-toeristisch gebied

18 nachten gestaan in Corona-tijd.

Mooie dingen: + kleine, rustige camping + voor Italiaanse begrippen grote plekken, veel met schaduw + direct aan het meer + 10 gratis trampolines + hardwerkende eigenaars met een duidelijke visie op hoe hun camping moet zijn + mooie mix aan nationaliteiten + brood te bestellen, restaurant direct naast de camping, kleine snacks te halen + supermarkt Dpiu op 10 minuten met de auto + weinig toeristisch gebied en toch genoeg te doen (lang rijden) + schoon sanitair + autovrij, maar wel toegestaan je boodschappen bij je plek te brengen

Aandachtspunten: - muggen - temperatuur van de douche moeilijk te regelen, weinig ruimte voor je douchespullen - mn. direct aan het meer kan een plotsklapse erg harde wind opsteken - toegang tot het meer ging al om 19.00u dicht, gelijk met het zwembad - speeltuinen hebben achterstallig onderhoud - receptie en poort tussen 13.00-15.00 gesloten, lastig met aankomst.

• 7Manon10-08-2020

Leuke kleine camping aan klein meer

Kleine camping aan een klein meer. Geen motorboten oid op het meer. Het zwembad is klein en niet diep. Mooie grote plekken, met gras ondergrond. Eigenaren zijn vriendelijk maar wel streng; bijvoorbeeld geen bommetje in het zwembad, nauwkeurig afval scheiden. Sanitair was schoon, maar wij vonden het niet heel praktisch. Water in de douche liep niet goed weg, waardoor alles blank stond en er was weinig plek voor je spullen. Wel toiletpapier, maar geen zeepdispensers. Geen animatie, maar kinderen vermaken zich prima met het leuke trampolinepark en de bar. Wij hadden een mooie plek aan het meer, maar bedenk wel dat het erg kan stormen. Speeltuin en midgetgolf wel erg verouderd. Restaurant net buiten de camping van andere eigenaar is prima, met bediening is matig. Ver gelegen van de snelweg. Wij waren met caravan, waardoor we twee uur moesten rijden naar trento voor Brennerpas.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Ellen08-08-2020

Heerlijke camping

We waren hier in de “Corona zomer” dus het was voor het hoogseizoen relatief rustig. Wij vonden het een heerlijke camping. Voldoende ligbedden op de ligweide aan het meer en ook rondom het zwembad. Goed sanitair dat prima schoon werd gehouden. Voor de kinderen waren de trampolines vooral in de avond in trek, ze mochten er gratis op. Broodjes kun je een dag van te voren bestellen en dan worden ze ‘s ochtends op je plek bezorgd! De eigenaren zijn van duidelijke regels (vooral rondom het zwembad en afvalscheiding) maar wij hadden daar geen problemen mee. Omgeving is de moeite waard, rijd de proseccoroute en bezoek een wijnboerderij. Ook leuke plaatsjes zoals Treviso. Eigenaresse weet veel van de omgeving en heeft een erg leuk Italiaans restaurant voor ons gereserveerd. Wij komen hier nog wel weer terug!

Camping Al Lago di Lago info

• SchaduwplaatsenAanwezig