Camping Al Lago di Lago

8,6

56 reviews over Camping Al Lago di Lago in het Nederlands

Bellissimo, fantastisch

Bassie, 10-1-2018

Heerlijk natuurlijk meer, ligging camping midden in de prossecco streek

Vriendelijke eigenaren, goede voorzieningen, kortom een perfecte plek om tot rust te komen.

Mooie camping, direct aan het meer

Erica Regtering, 28-8-2017

De camping ligt mooi, direct aan het meer, met uitzicht op de bergen erachter. Bij het meer zijn bedjes met parasols en bomen die zorgen voor voldoende schaduw. Ook de kampeerplaatsen bieden (enige) schaduw. Het sanitair (bij de dames) was net vernieuwd en wordt goed schoon gehouden.

Danilla heeft hart voor de zaak en zorgt ervoor dat de (weinige) regels gehandhaafd worden. Ze is daarin heel direct, maar dat is ook lekker duidelijk. Op die manier blijft het gelukkig een schone, rustige camping. Ze is daarnaast zeer bereidwillig als je iets nodig hebt, ze pleegt dan direct wat telefoontjes voor je. Kinderen en jongeren kunnen zich prima vermaken bij de trampolines en bij het meer. Ook in de omgeving is er voldoende te doen, zoals een dagtocht naar Venetië of Cortina d'Ampezzo. Kortom, een plek waar we vast nog wel eens terug komen!

Prima camping, met uitstekende faciliteiten. Beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een prachtige plek, direct aan het meer. Enorm genoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Al Lago di Lago voor je op een rij gezet:

Een van de weinige campings in dit gebied. Mooi gelegen aan het meer met een klein zwembad, in een prachtige omgeving. Er was net een nieuws sanitairgebouw geopend voor de dames. Enig minpuntje is de eigenaresse, ze is niet vriendelijk en chagrijnig. Het is maar een kleine moeite om mensen met een lach te ontvangen. Ze komt zeer gestrest over.

klein paradijsje

fam salmaso, 1-8-2017

voor het vierde jaar achter elkaar een heerlijke vak gehad

giorgio danila etc ontvingen ons wederom zeer hartelijk na twee nachten heenreis aan gardameer voelt tarzo als thuiskomen. klein maar fijn en gezellig. sanitair is prachtig geworden.fijn dat de dames nu apart saintair hebben. het personeel is sllemaal even vriendelijk.

Tweede jaar op rij een heerlijke vakantie gehad.

Familie Cox, 30-7-2017

Fijn, vriendelijk personeel, niet te grote of drukke camping. Mooie omgeving met prachtig meer waarin gezwommen kan worden. Zéér schoon huisje. Enkele onderdelen van de accommodatie hebben achterstallig onderhoud, maar daar wordt aan gewerkt.

Mooi gelegen

Sandra, 22-6-2017

Mooie camping direct aan meer. Sanitair werd nog aan gewerkt. Wel schoon. Fijne douches. Brood op de plek bezorgd. Aardige eigenaars.

Prachtige vakantie !

Jolanda, 12-2-2017

Deze camping is zeker een aanrader met kinderen en van mensen die ook nog een dag op stap willen want er is genoeg te doen ! Het klopt er zijn mooie en minder mooie plaatsen(te dicht op elkaar) , wij stonden aan het meer en hebben onze vakantie 2keer verlengd( v.i.p plek) .. Kinderen zoeken elkaar op. Het zwembad is prachtig maar het meer ook.

Nadeel was inderdaad te weinig sanitair (maar dat is inmiddels klaar heb ik begrepen) verder..Wij hebben genoten op deze camping! Ook is er een grote supermarkt in de buurt waar je veel kan krijgen. Het is een bijzondere streek, betaalbaar ook. Nog 1 nadeel muggen..tussen 19:00 en 21:00 maar dan ga je gezellig koffie drinken bij het WiFi punt. Zo hebben we veel mensen leren kennen.

Wij zijn gewend om ieder jaar ergens anders heen te gaan maar anders..

Ik vroeg vriendelijk of ze geen kopie wilde maken van mijn paspoort(wat soms gebruikelijk is op italiaanse campings)e kreeg een hele tirade over me heen dat ik haar wantrouwde en dat ze dat "gezeik"zst was van die Nederlandersdat ze een halve politieagent was en als ik haar niet vertrouwde hsd ze liever dst ik weer weg ging.

Ik wist niet wist me overkwam. Kom al jaren in Italie en nog nooit zoiets meegemaakt.

Haar man vroeg wat er aan de hand was

Zij begon een heel verhaal waar ik bij zat.

Ongelooflijk kom hier nooit meer !

Danila, GESTORE, 2-11-2016
Dear Anja thank you very much for your reviews we really appreciate it. I would really like to inform you that for the Italian law you can never ever be indentified with a fotocopy of the passport and for the law of the privacy that in our country exist you never ever keep a copy of any kind of document. This are the rules in our country. I ask myself why are you still continuing to spend your holidays in Italy , as you said we are mafiosi. Thank you once again.

Prima camping .

Willem, 17-9-2016

Voor mensen met kinderen een super camping.

Wij hadden caravan gehuurd op camping van een touroperator, alles prima geregeld hartelijke eigenaren omgeving ook goed.

Fietsen alleen voor geoefende fietsers (wielrenners).

Dus aan te bevelen wij waren laat in september dan weinig te doen op camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Al Lago di Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Lago di Lago in Tarzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Lago di Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Al Lago di Lago scoort een 8.55 uit 10 op basis van 68 reviews.