Tarzo

Reviews over Tarzo

Fantastisch!!

G.J,
    27-8-2018

Prachtige stacaravan, ruim, netjes en erg schoon!

Het was nog vroeg in het seizoen maar de eigenaars deden er alles aan om het verblijf prettig te maken. Iedere dag verse broodjes die soms met een cappuccino bij de caravan werden gebracht. Prachtige ligbedden bij het meer en mooi zwembad! Ruime plekken. Heerlijk rustige camping! Aanrader!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zeer leuke camping

Peter,
    21-8-2018

Schitterend gelegen, schone camping in de Proseccostreek. Het meer is ideaal voor zwemmen, kanoën en vissen. Er is ook een zwembadje dat goed onderhouden wordt. Er is geen animatie, wat wij prettig vinden. Er zijn speciale plekken voor mensen op doortocht, het is dus niet zo dat er constant om je heen opgebouwd en afgebroken wordt.

In tegenstelling tot enkele reviews die wij lazen vonden wij het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er is een restaurant naast de camping dat zeer chaotisch gerund wordt, het personeel onvriendelijk overkomt en het eten te wensen overlaat.

In de omgeving zijn schitterende natuurgebieden, bergpassen en wijnboeren. Als je de drukte en attracties wilt opzoeken dan ben je binnen een uur in Venetië en omgeving.

Voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen redelijk groot, maar nog steeds relatief klein.

Al met al een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping

Regi,
    17-8-2018

Camping ligt super mooi aan een meer. We hadden een hele fijne relaxte plek met zicht op t meer. Sanitair is schoon, zwembad is prettig. Wat dat betreft top!

Toch zijn we iets minder enthousiast dan vele hier. Het centrale barretje is niet heel sfeervol (plastic stoelen en plastic afscherming; ligt achter op de camping en is niet t restaurant aan t water), zwembad deel gaat om 19 u dicht, eigenaresse wijst graag op t regelement. Al met al miste we een losse relaxte sfeer die wij op campings zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zalig tot rust komen

Robert Vanderbruggen,
    26-7-2018

Op deze camping in juli 2 weken verbleven net voor het hoogseizoen, met 2 kinderen van 5 en 7 jaar oud. Wij hadden een F plaats, met uitzicht op het meer, prachtig!

Wij hebben enorm genoten van de natuur en de rust op deze camping.

Ondanks dat er geen animatie is, toch voldoende ontspanningsmogelijkheden (trampolines, zwembad, meer met springplank, speeltuin.)

De camping ligt in een prachtige, rustige omgeving, die helemaal niet toeristisch is, maar net dat sprak ons erg aan. Je komt er in het echte Italië terecht. Toch zijn er voldoende bezienswaardigheden (Belluno, Treviso, Venetië, watervallen, klimparcours, lago del Mis in de Dolomieten,...Een informatiemap ligt bij de receptie. Tarzo en directe omgeving lenen zich ook prima tot fietsen (als je van een heuvelachtig parcours houdt) maar wij gingen met de 2 kinderen fietsen. De San Boldo pas is een prachtige pas, zowel met de fiets als de auto.

Campingeigenaars zijn inderdaad kordaat, maar absoluut zeer vriendelijk en correct. Je wordt er wel persoonlijk ontvangen. Personeel is vaak in de weer en op de camping te zien. Dat zie je ook aan de camping, alles net onderhouden, rustig, mooie plaatsen met voldoende gras en voldoende schaduw.

Er is geen winkel aanwezig op de camping, maar je kan iedere dag vers brood bestellen, het werd bij ons zelfs tot aan de caravan gebracht! Heerlijk toch!

Het restaurant aan de camping is zeer lekker. Vooral de tonijnsteak!

Het meer is zeer proper en heerlijk van temperatuur, net als het zwembad. Wij hebben hier vele uurtjes doorgebracht.

Ook het sanitair is heel netjes en wordt meerdere malen per dag gepoetst. In het hoogseizoen is het misschien nipt voldoende voor alle gasten.

Een dikke pluim voor Danilla en de rest van het personeel! Wij hebben ons hier echt 2 weken volledig in het paradijs gevoeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een echte camping voor de rustzoeker

Debby,
    26-6-2018

Kleine rustige camping (in het voorseizoen) met redelijk wat bomen. De plaatsen zijn middel tot groot, zeker voor Italiaanse begrippen. De camping ligt direct aan het meer waar je ook in kan zwemmen, er staan ligbedden met parasols. Het zwembad is klein maar fijn. De receptie is van 13.00 uur tot 15.00 uur gesloten, er is geen uitzondering voor inchecken (als je een eind hebt gereden kan dat vervelend zijn). De camping ligt een druk bezocht restaurant, waar je voor weinig goed kan eten.

Helaas is er in de directe omgeving niet veel te doen. Wandelen en fietsen kan wel prima, het is een mooie groene streek (deed ons wat denken aan Toscane bergen). Een uitstapje naar het drukke Venetië is goed te doen (1 uur en 20 min). Je kan er voor kiezen om het allerlaatste stukje vanaf Mestre met de boot, trein of bus te doen, dat scheelt in de parkeerkosten. Deze camping is een aanrader voor de rustzoeker (in het voor of naseizoen).

Gereisd met partner in juni 2018
Tarzo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews