Camping Miramare

Camping Miramare
7,7

11 tips over Camping Miramare

Mirjam , 26-8-2014
Chioggia is leuk maar Comacchio is nog sfeervoller. Bologna ligt wat verder weg, maar is een aanrader. Verder zijn Venetie en Verona toppers. De Colli de Euganei zijn mooi, Vicenza, Padova zijn ook erg aan te raden.
hanny, 10-7-2014
Bezoek vooral eens Chioggia , het wordt ook wel klein Venetie genoemd. Leuk klein dorpje met kanalen en veel terrasjes.Op zaterdagochtend is er markt onder de stenen overkoepelingen in de schaduw, langs het water, heel leuk om te zien.
Jeroen, 3-7-2014

Wij hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis voor dagtrips. In de directe omgeving is niet veel te doen.

Venetië is met de vaporetto in 90 minuten bereikbaar vanuit de halte in Chioggia. Ook Murano en Burano zijn goed bereikbaar.

Ravenna is 90 minuten per auto, Padova is een leuke stad op een uur rijden.

Pizza op de camping is matig, in Sottomarina zijn betere te vinden. Tip: Me Gusta aan het einde van de Boulevard.

Op de camping zijn goedkoop eenvoudige fietsen te huur.

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

Een Friies, 20-8-2013
Vlak bij onze camping ligt het dorp Sottomarina, daar tegen aan ligt Chioggia ook wel klein venetie genoemd. Was zeker de moeite waard voor ons het hier zijn te geweest.
Rob, 24-9-2012
Ga met de boot en de bus naar Venetië
Pascal, 16-8-2012
Neem voldoende deet zalf/spray mee tegen de muggen.

Mirjam, 7-8-2012

Pas je aan het land. Het is overdag te warm om dingen echt te ondernemen. Kinderen leg je niet om 9 uur in bed omdat het dan nog veel te warm is. Daar heb je siesta voor om bij te tanken. Kinderen sliepen overdag. Het leven is daar anders. Op het warmst van de dag is alles in Italie dicht, ook de winkels op lidl na.

Het zwembad was dan wel dicht maar onze kinderen vermaakten zich prima met hun speelgoed of gingen naar de zee die 50 meter verop was. Wij zijn zeer kritisch maar hier prima.....

Lisa, 27-7-2012

Wat ik als tip wil meegeven is: Neem fietsen mee. Dit is handig als je tussen de middag even weg wil, want tussen half 1 en 3 mag je niet met de auto weg.

Als je fietst moet je wel goed uitkijken want men rijdt hier erg roekeloos.

ellen_vanrijn_1, 15-6-2012
Ook Venezie bezoeken is vanaf deze camping goed te doen met een rechtstreekse boot vanaf de haven in Sotto Marina of Chioggia.
gerard en truus, 24-3-2012

bekijk het filmpje van de camping

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet: