Camping Miramare

Camping Miramare
7,7

54 reviews over Camping Miramare in het Nederlands

Gezellige drukke camping. Veelal gezinnen. Muziek bij zwembad overdag te hard. Dunne matrassen met voelbare veren. Beperkte keukeninventaris.

Stacaravan verder prima. Relatief kleine douche cabine.

Leuk zwembad. Strand heel dichtbij.

Meerdere supermarkten buiten camping. Goed geregelde bootexcursie naar Venetië.

Wij hebben genoten!

Fantastisch!!!!!

Melanie
16-8-2018

Super mooie camping met veel animatie!

Zee op een paar meter afstand, hygiëne staat heel hoog in het vaandel!

Camping is wel in 2e gesplitst met een drukke straat er door heen maar daar hebben wij weinig last van gehad! Als tip wil ik nog wel meegeven koop genoeg deet!!! muggen zijn er veel helaas maar dat heeft onze vakantie niet verpest! Zeker de moeite waard!

Camping aan zee met zwembad gerund door TOP fam!

Roos73
11-8-2018

Fijne camping voor mindervalide mensen

NOOIT MEER!

Marcel
10-8-2018

Sanitair is schoon. Dat is voor ons ook het enige positieve. Het zwembad is open van 10 tot 12.30 en van 15.30 tot 19.00 . begrijp dat het siësta is maar daar is op de camping niks van te merken...de auto's en scooters rijden gewoon op de camping terwijl er staat dat dit dan niet mag. Toen wij er waren was het een lawaai van jewelste. luidruchtige Italianen, blaffende honden en kinderen die gewoon tegen de bomen staan te plassen! ( vaste kampeerders, Italianen)

Voor ons nooit meer!

Heel erg veel muggen

Fam Slomp
4-8-2018

Wij hebben 2 weken in een maxicaravan met airco op deze camping gestaan. Accommodatie was perfect. Het zwembad is prima, water is schoon en lekker op temperatuur al is er hier en daar wel wat onderhoud nodig (beschadigde tegeltjes en kapotte afwateringsroosters rondom het zwembad). Speeltuin en sportveld voor de kinderen waren goed onderhouden. Het restaurant heeft goede pizza’s maar nodigt niet uit om er te gaan zitten(Geen sfeer en een heeft een kille ongezellige uitstraling). In de omgeving is niets te doen. Sottomarina is een ongezellig dorp met 0,0 uitstraling, iets verderop ligt chioggia met ook nagenoeg geen uitstraling. Winkels zijn tot 16:00 dicht en restaurants zijn pas om 19:00 geopend. Er zijn heel veel muggen. Vanaf 15:30 kon je al niet meer fatsoenlijk buiten zitten. De kinderen en wij zaten helemaal onder de muggenbulten. Aan de camping ligt het niet want die doen ontzettend hun best. Wij komen hier iig niet weer terug.

Het was 'ok'

Johan
25-8-2017

In augustus 2017 voor twee weken samen met mijn vrouw en twee kinderen (8 en 10) in een stacaravan met airco gestaan op camping Miramare. De stacaravan was erg groot. Er was ook een overdekte en afsluitbare uitbouw aan de stacaravan en dat is best handig bij eventuele regen en muggen. De bedden waren verder prima. Geen rugklachten.

Het zwembad is iets wat aan een goede onderhoudsbeurt toe. Ik neem aan dat dit aanstonds wel eens gaat gebeuren. Er zijn wat tegels stuk hier en daar en dat zou kunnen zorgen voor wat verwondingen. Overigens bij ons niet. Er is een ligweide bij het zwembad. Verder heeft het twee duikplanken en is het water op sommige plekken lekker diep. Ik en mijn twee zoons hadden echter al wel vrij snel last van oorontsteking. Het water werd wel meerdere malen per dag gecheckt, maar toch hadden we het de afgelopen twee jaren niet dus op zich wel vreemd. Ik denk dat er te veel mensen in het zwembad zitten.

Het strand is niet te breed, maar dat is juist goed. De zee loopt behoorlijk langzaam af en voor echte zwemmers is dat niet zo super. Voor kinderen natuurlijk wel want zij kunnen lekker ver de zee in. Twee strandbedjes en parasol huur je voor 30 euro per week. Er is hier wat toezicht op door een strandwacht, maar die is toch niet zo super streng en alert waardoor er sommige niet betalende mensen gewoon doodleuk op het bedje gaan liggen de hele dag. Voor betalende mensen is dat natuurlijk niet leuk.

De kinderclub en animatie is niet zo best voor buitenlandse gasten, dat terwijl deze toch natuurlijk veel aanwezig zijn. Alles is immers in het Italiaans en dat is helemaal niet leuk. Niks aan voor ons. Is er totaal geen terras waar je even lekker buiten kan zitten met een cappuccino of een drankje, overdag of in de avonduren. Dat is echt slecht. Omdat de animatie niks was en er geen terras was om lekker te zitten zaten wij s'avonds steeds bij de caravan. Dat is erg jammer want dat zijn wij we niet gewend. Wellicht een idee om ruimte te creëren een mooi en groot terras aan te leggen?

Het restaurant is echt super. Het is er niet duur en de pizza's zijn heerlijk. Top!

Wij zaten 'aan de goede kant' van de camping. De camping is te splitsen in twee delen. Het ene deel aan de zeekant is het zwembad, restaurant, kleine speeltuin en animatie, en aan de andere kant een groot veld waar diverse sporten, voetbal, basketbal, volleybal kunnen worden beoefend en een grote speeltuin. Om deze andere kant van de camping te bereiken moet je echter een flink drukke weg over. Vooral voor kleine kinderen niet ideaal.

De omgeving is leuk. Het toeristische plaatsje Sottomarina is leuk om heen te gaan met o.a. restaurants, boetieks, clubs, minigolf en een soort van Lunapark. Parkeren is er echter wel lastig en je moet net geluk hebben voor een plekje. Chioggia is ook een leuke plaats om te bezoeken. Dat is ook erg vlakbij. Er is daar een grote markt elke donderdagochtend. Ook is er een groot winkelcentrum met een McDonald's nabij. Uitstapjes hebben wij gedaan naar Vicenza (1u rijden, prachtige stad) en Gardeland (1u 45 min rijden, super leuk park). Daarnaast natuurlijk ook naar Venetië geweest. Twee jaar geleden waren we er ook al geweest. We wisten dus waar we met de boot moesten. Je kunt het beste naar Fusina rijden gaan (50 min rijden). Dat is zowel het gemakkelijkste, snelste als het goedkoopste met parkeren en varen. De camping adviseert je naar Chioggia te gaan maar dat is toch wel een lange reis en duur vergeleken met Fusina.

Al met al was het een best leuke camping en vakantie.

Hello hj_kroon,

we thank you for taking the time to review our camping. It's always inspiring know the point of view of the guests to fix and improve the experience at Miramare.

Looking forward to seeing you again soon, we send you a hug from Chioggia!

Prima camping! Animatie op Italianen gericht

Fam. 2 volwassen met 2 kids (9 en 13)
23-8-2017

Zwembad is tussen 12.30 en 15.00hr dicht. Niet echt meer van deze tijd. Wij stonden aan het zwembad. Heerlijk! Zee 90 meter van ons vandaan. Sanitair wordt goed bijgehouden. Jammer dat het animatieteam puur op de Italianen gericht is. Viel ons op dat de badmeester met van alles bezig is, behalve z'n werk.

Hello Danielle1486,

thank you for your feedback. We hope to see you next summer!

Leuke camping, mooi aan het strand.

H
22-8-2017

Mooie nette onderhouden camping. Leuk zwembad, vlakbij de zee, en 2 leuke speeltuinen voor kinderen. Stacaravan was erg netjes. Als je van rust houdt, zorg dat je op het achterste gedeelte staat. Vooraan is veel harde muziek, veel meer lawaai en minder ruimte.

Hello Traveler,

we are happy that your experience at Camping Village Miramare has been satisfactory and thank you for recount it.

Doei doei!

Supermooie plek maar geen pizza halen!

Lotte
31-7-2017

Erg mooie camping. Vooraan wel drukke plekken maar achteraan erg vrij gelegen. Mooi zwembad met leuke duikplanken en heerlijk aan het strand. Je moet hier geen pizza even snel bestellen want dat duurt extreem lang! Kan je beter lopend naar het dorpje daar bestellen en teruglopen, dan ben je nog sneller 😂

Ciao Lotte!

We thank you for the kind review. We hope to see you also next summer! ;)

Prima Camping

koen
11-5-2017

We komen als jaren bij deze camping en gaan er met plezier heen. De kinderen worden langzaam ouder en weten de weg. we zitten vlakbij het zwembad altijd in een rustig straatje er word over het algemeen niet extreem veel met auto's gereden. Zwembad/Zee/Winkeltje/Restaurant allemaal in een straal van 50 meter als je in de buurt van zwembad staat. Animatie duurt tot 22:30 en daarna is het rustig op de camping de lampen gaan dan ook op halve kracht in de straatjes. Muggen zijn er wel maar die heb je al snel als je ergens aan het water staat maar vaak door de zee wind niet echt last van. bij de apotheek kan je spul halen dat heel goed werkt. wij hebben zelf altijd de fietsen bij en veel is goed te doen zoals boodschappen 5 a 10 min op de fiets. Soms kan het hard waaien de borabora wind vanuit kroatie maar hebben ook wel is een jaar geen wind gehad. al met al vinden wij het een prima camping en gaan er elk jaar met plezier heen.

Ciao Koen!

Prima Camping??? WOWwwwwwww... bedankt voor de mooie woorden!

Tot ziens ;)

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramare in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.