Camping Grande Italia

10 reviews over Camping Grande Italia

• 2018
    5Fam. Van Wieren23-08-2018

Zonde van je geld

Vakantie in de discotheek. Totaal ongeschikt voor families met kinderen. Misschien leuk als je begin 20 bent. Strand is fantastisch maar disco tot ver in de nacht niet. Je kan elkaar in de stacaravan niet eens verstaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Gian23-08-2018

Ideaal voor de strandliefhebber!

Prima locatie; vriendelijk personeel en een fantastisch huisje praktisch op het strand. Met prima airco, ruimte, bed(!), veranda. Sottomarina ligt vlakbij en met een fiets ben je zo in het oude, pittoreske Chioggia. Camping net groot genoeg en koffie kan zowel in het barretje op het strand als bij de simpele kiosk genuttigd worden. Zwembad is niet groot en mist parasols, maar wel lekker afkoelen in het water. Eigen parasol/plek op het strand is ook zeer fijn.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4Fam. Jansen09-08-2018

Nooit meer

Kleine camping, met voornamelijk Italiaanse/Nederlandse gasten. Stacaravans klein, maar voorzien van alles. Animatie is enkel in het Italiaans , maar dit is geen probleem voor kids. Werknemers op de camping spreken weinig tot geen Engels waardoor bestellen e.d. lastig kan zijn. Verder een heeeeeel klein zwembad welke er ook nog eens niet schoon uitziet. Water is troebel en toezicht is ook minimaal. Onze 2 kinderen hebben allebei een oorontsteking opgelopen in dit zwembad. Tijdens de vakantie een dokter bezocht welke aangaf dat dit veroorzaakt door het zwemwater. Zwemplezier voor de kinderen dus voorbij, fijn bij 35 graden Zwemwater wordt onvoldoende onderhouden en ook na aangeven bij de receptie, werd hier niets mee gedaan. Van ons daarom ook een dikke onvoldoende voor deze camping .

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• Oude reviews

7Ad29-08-2016

Leuke eerste ervaring

Het was voor ons de eerste keer dat we een stacaravan hadden gehuurd voor de vakantie en het is op zich goed bevallen. De camping was netjes en opgeruimd. Ook was deze niet te groot en massaal. Iets wat ons wel beviel. Er zijn echter ook een aantal minpuntjes te noemen. Het personeel is niet heel vriendelijk en in het restaurantje moet je het treffen met je ober/serveerster. De ene is net iets behulpzamer en staat klaar met een lach dan de ander. Het winkelpersoneel spreekt geen woord over de grens en mocht je bezoek willen ontvangen, dan raad ik aan het niet te melden bij de receptie. Dit kost dan namelijk 21 euro!!! Verder is de ligging aan het strand heerlijk. De speeltuin was ook groot genoeg voor onze kids (2 en 4 jaar), maar voor oudere kinderen was het iets min. Het zwembad is minimaal, maar met het strand ernaast was dat geen probleem. Al met al een leuke vakantie gehad en daar ging het om!

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Anja18-08-2015

Fijne camping

Leuke, gezellige camping met een mooi strand. Wij hadden een stacaravan met gratis airco (!) in een laantje vlak bij het strand waar je eigen stoelen hebt en een barretje waar je eten en drinken kunt kopen. Overzichtelijke camping voor kinderen met fijn zwembad. Voor de oudere jeugd is er een aparte ruimte waar ze 's nachts kunnen zitten zonder dat ze anderen tot last zijn. Vanuit de camping een kwartiertje lopen naar de boot naar Venetie.

Inderdaad een echt Italiaanse camping waar het om na 23.00 gewoon stil is. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 5Els 28-08-2014

Viel erg tegen!

Eerst de goede punten: Chalet niks op aan te merken strand en zee erg fijn klein nadeel is dat het een prive strand is en je een vaste plek hebt dus 14 dagen lig je bij dezelfde personen/buren.Medewerkers in het winkeltje super vriendelijk! Receptiedames zeer onaardig en deden vooral geen moeite wat voor je te doen spreken ook amper Engels. Wij hadden een chalet maar de camping staat echt hutje mutje vol, veel seizoensgasten en erg veel lawaai want ze dromden allemaal samen. Animatieteam stelt weinig voor.De hele dag werden er blaadjes opgeruimd met een veegmachine wat erg lawaaiig en storend was. Erg op Italianen gericht park, tijdens de siësta kan je het park niet op of af, niet handig aankomst is om 15.00 uur helaas moet je dan een uur wachten want je mag het park niet op.Zwembad stelt niet veel voor en badmuts verplicht. Wij hadden de eerste dag al een rioolverstopping op zich wel opgelost maar niet erg netjes we moesten toen camping sanitair gebruiken, erg vies! Geen aanrader!

• 2Staat v/h sanitair

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën