Hotel Baviera

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°
Hotel Baviera

We hebben een aantal aanbieders voor Baviera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Baviera in het Nederlands

Sottomarina jammer van al die muggen

avdmeijde
9-7-2010

Hotel Baviera, is een heel goed 3* hotel, ligt op plm. 200 mrt. van het strand en centrum. Prima kamers met balkon en airco, ook de eetzaal is voorzien van airco. Tevens is er voor elke gast een overdekte parkeerplaats. Het strand is van, van alles voorzien, ruime plekken, ligstoelen en parasol en een groot zwembad bij de prijs inbegrepen. het middag en avond diner voor en hoofdgerecht bestaat uit 5 gangen keuzemenu.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baviera in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.